Luovuus on lihas!

”Luovuus on vähiten ymmärretty voimavara, joka meillä on. Se voi muuttaa maailmaa, ja samalla sen romantisointi voi olla aikakautemme pahin vitsaus”, julistaa Alf Rehn.

Innovaation, designin ja johtamisen professori puhuu suomalaiselle markkinointiväelle luovuuden merkityksestä työssä sekä arjessa torstaina 2.6.2022. Tapahtuman järjestää Markkinointiliitto ja se on kaikille avoin ja maksuton.

Markkinointiliiton toiminnanjohtaja Sanna Laakkio: ”On upeaa saada Alf vieraaksemme – hänet kuitenkin tunnetaan juuri luovuuden lähettiläänä. Lisäksi Alf on valovoimainen esiintyjä, joka osaa myös provosoida yleisöään. Vallalla olevien normien kyseenalaistaminen on tapahtumiemme ydintä, ja sitä on nyt varmasti luvassa!”

Rehn puhuu siitä, miten luovuus vaatii jatkuvaa, kovaa työtä. Se on kuin lihas, jota voi ja pitää harjoittaa. Lupaamatta helppoja kikkoja tai oikoteitä, Alf paneutuu tapahtumassa luovan työn aitoihin haasteisiin sekä siihen, miten jokainen meistä voi kehittyä – jos vain on valmis.

“Olen työskennellyt oman luovuuteni kanssa vuosikymmeniä, enkä vieläkään koe ymmärtäväni tätä täysin. Luovuus on jatkuva haaste, ja matka jatkuu”, Rehn toteaa. Hän valmistelee parhaillaan aiheesta myös kirjaa.

Tapahtuma on osa Luova työelämä 2030 -hanketta, jossa tutkitaan, millaista luovuutta suomalaisesta työelämästä löytyy, millaista tarvitaan ja miten sitä saadaan lisättyä.

MARK webinaari

ASIANTUNTIJA
Alf Rehn, innovaation, designin ja johtamisen professori, University of Southern Denmark
Puhujatiedot ja pressikuvat: Speakersnet

Alf Rehn on kirjailija, kolumnisti ja johtamisen professori. Hän on yksi tämän päivän mielenkiintoisimmista äänistä liike-elämässä – niin kansainvälisesti kuin Suomessakin. Brittiläinen lehti Times on tituleerannut Alfin ”tulevaisuuden tähdeksi”. Thinkers 50 -sivusto on listannut hänet ainoana suomalaisena ”Tulevaisuuden bisnesajattelijoiden” joukkoon.

LISÄTIEDOT
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK Suomen Markkinointiliitto ry
p. 045 110 8811, sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi

MARK Suomen Markkinointiliitto ry on valtakunnallinen markkinoinnin ja kaupallisen ajattelun edistäjä. MARK on vaikuttanut suomalaiseen markkinointiin lähes 100 vuoden ajan tukemalla jäsentensä ammatillista osaamista ja tekemällä yhteistyötä yli toimialojen. MARKin tavoitteena on saada jokainen yritys Suomessa hyödyntämään markkinointia strategisena kehityksen, kasvun ja menestyksen ajurina.