Datan hyödyntäminen liiketoiminnan kasvattamisessa ja markkinoinnissa

Digitaalisessa maailmassa datan merkitys on kasvanut entisestään niin markkinoinnissa kuin ylipäänsä liiketoiminnan kasvattamisen apuvälineenä. Data onkin myynnin ja markkinoinnin uusi öljy. Mutta miten dataa voidaan hyödyntää?

Tässä webinaarissa saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

• Miten dataa ja analytiikkaa johdetaan?
  • Millaisia datalähteitä on olemassa, millaisissa tilanteissa ja miten dataa voi hyödyntää?
  • Miten valjastaa data liiketoiminnan kehittämisen avuksi?

Webinaarin vetää yksi Qurun perustajista, CEO Mira Mäkiranta. Mira on työskennellyt jo yli 10 vuoden ajan analytiikan parissa ja kuluneiden vuosien aikana hän on saanut auttaa useita suomalaisia ja kansainvälisiä yrityksiä  tekemään parempia liiketoiminnallisia päätöksiä datan avulla. Mira työskentelee myös Google Analytics Regional Trainer -kouluttajana Suomessa.

Qurun missiona on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään dataa liiketoiminnan ytimessä. Qurulaiset uskovat, että analytiikan tulisi olla kaiken digitaalisen markkinoinnin ja myynnin keskiössä ohjaamassa toimintaa ja päätöksentekoa.

Keskiviikko 13.5.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti.

Webinaari on tarkoitettu MARKin jäsenille ja on se maksuton.

Ilmoittautuminen viimeistään 11.5.2020 mennessä.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää