Ihanaa, kun digitaalinen markkinointi on niin mitattavaa!

Mutta mitä kannattaisi mitata, miten usein ja ennen kaikkea – mitä sillä mitatulla tiedolla oikeastaan pitäisi tehdä?

Webinaari johdattaa digimarkkinoinnin tavoitteiden ja mittareiden maailmaan käytännönläheisin esimerkein. Osallistujat kuulevat esimerkiksi, mitä tekemistä liiketoiminnan tavoitteilla ja somen tunnusluvuilla voi olla keskenään, mitä sudenkuoppia innokkaaseen mittaamiseen ja datatulvaan liittyy, ja miten sitä paljon puhuttua markkinoinnin mittaamista markkinoijan arjessa voi esimerkiksi tehdä.

Asiantuntijana on Anni Sarasti, joka on digitaalisella sydämellä varustetun markkinointiviestintätoimisto Grapevinen asiakkuuspäällikkö ja asiantuntija. Hänen työkenttänsä ulottuu käytännön toteutuksista strategioihin ja konseptointiin sekä koulutuksiin; sydämenasiana johdonmukainen, tavoitteellinen ja tuloksellinen markkinointiviestintä, jossa resurssit ovat järkevässä käytössä. Anni on luotsannut digitaalisiin tuloksiin sekä B2B- että B2C-markkinoilla toimivia yrityksiä. Hänen koulutuksiaan on kiitelty niiden käytännönläheisyydestä, napakkuudesta ja inspiroivuudesta.

Aika
keskiviikko 6.5.2020 klo 10.00-11.30

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti.
Webinaari tallennetaan, joten voit katsella sen myös jälkikäteen MARK me -jäsenpalvelussa.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen viimeistään 4.5.2020 mennessä. Linkki webinaariin lähetetään osallistujille sähköpostilla erikseen.

Hinta
Webinaari on tarkoitettu MARKin jäsenille ja se on maksuton.
Osallistuminen edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Tavoitteet ja mittarit kehityksen edellytyksenä