Liitä luovuus osaksi markkinoinnin järjestelmällistä tekemistä

Tässä koulutuksessa saat itsellesi toimivan työkalupakin luovan ja erottuvan markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen. Tutustumme luovuuden systemaattiseen malliin sekä käymme käytännönläheisesti läpi erilaisia luovia suunnittelun ja ajattelun työkaluja.

Koulutus koostuu kolmesta moduulista:

1. Näin muutat ajatteluasi luovemmaksi ja rohkeammaksi
    – Harjoittelemme luovaa ajattelua työkaluilla, jotka auttavat kiireisessäkin arjessa synnyttämään uusia ajatuksia.
  2. Luovuuden systemaattinen malli & ajattelun työkalut
    – Luovuuden systemaattinen malli varmistaa tiimien ja projektien aikataulussa pysymisen tiukoissakin tilanteissa.
    – Ajattelun työkalut rikastavat ajatustyötä ja mahdollistavat uudenlaisten ideoiden syntymisen.
  3. Varmista osumatarkkuus osallistamalla
    – Käymme läpi mallin, jolla sisäinen tai ulkoinen asiakas pidetään kyydissä ja ihastuneena alkumetreiltä toteutukseen asti.

Koulutus toteutetaan kolmen tunnin iltapäiväsessiona ja etänä. Saat omaksesi asiantuntijan laatiman koulutusmateriaalin.

Luovuus on yksi keskeisistä työelämätaidoista 2020-luvulla (Maailman Talousfoorumi 2020)

Kenelle?
Koulutus sopii sinulle, joka etsit uusia ja rohkeampia näkökulmia markkinointiin ja haluat luoda isompia ja vaikuttavampia markkinoinnin kokonaisuuksia.

Kouluttajat
Johanna Lehtonen, Co-Founder ja Brando Louhivaara, CEO & Co-Founder, Kollabolla

Johanna on sydämellä johtamisen ihmenainen. Kollabollan toisen perustajan tarina ponnistaa markkinatutkimuksen, kasvuyritysten ja digitalisaation risteyskohdasta. Johannalla on yli 20 vuoden kokemus eri kokoisten yritysten markkinoinnin strategisesta suunnittelusta sekä käytännönläheisestä toteuttamisesta.

Brando on luovaa energiaa pursuava luovan ajattelun supermies. Brandolla on yli 30 vuoden kokemus esimies- ja asiantuntijatehtävissä luovilla aloilla, luovana johtajana rohkeiden brändien, journalismin ja innovatiivisten sisältöjen ja strategisen magiikan maailmoissa.

Tiistai 21.9. klo 13.00-16.00 (Aiemmin ilmoitettu ajankohta 15.6. on peruttu.)

Verkkokoulutus – käytämme ZOOM-alustaa. Saat koulutuslinkin sähköpostiisi.

Kesto
3 x 50 min. (10 min. tauot väleissä)

• MARKin jäsenille 64,50 € + alv 24 %
• Muille osallistumismaksu on 129 € + alv 24 %