Lisää tehokkuutta ja tuloksia markkinointiin automaation ja HubSpotin avulla

Mietitkö, olisiko HubSpot teille oikea ratkaisu? Haluatko syventää osaamistasi markkinoinnin automaatiossa? Tämä kolmen tunnin intensiivikoulutus on kattava perehdytys markkinoinnin automaatioon sekä teorian että käytännön tasolla.

Koulutus jakautuu kolmeen osaan, joissa käymme läpi automaation periaatteita, toiminnallisuuksia sekä HubSpotia alustana markkinoinnin näkökulmasta.

1. Perusteet & toiminnallisuudet
Teoriaosassa käymme läpi markkinoinnin automaation teoreettista taustaa ja määritelmiä. Mitä markkinoinnin automaation kenttään kuuluu ja miksi se on tärkeää? Käymme läpi myös dataohjautuvan markkinoinnin perusteita, automaatioon kuuluvia eri markkinointikanavia sekä keskeisimpiä toiminnallisuuksia.

2. Datan käsittely & Marketing Hub
Ensimmäisessä käytännön osiossa viemme näitä teorioita käytäntöön. Osio sisältää muun muassa asiakkaiden segmentointia, tietorakenteiden ja datan käsittelyä käytännössä sekä HubSpot Marketing Hubin automaatiotyökalun perustoiminnallisuuksia.

3.  Taktiikat & toteutukset
Toisessa käytännön osiossa menemme syvemmälle markkinoinnin automaation taktiikoihin ja rakennamme oikeisiin käytännön esimerkkeihin perustuvia markkinoinnin automaation toteutuksia. Nämä toteutukset ovat sovellettavissa eri toimialoille, sekä B2B- että B2C-markkinointiin.

Miksi osallistua?
Koulutuksen avulla saat hyvät valmiudet aloittaa markkinoinnin automaation toteutus organisaatiossasi tai voit syventää osaamistasi yhä tehokkaampiin ja laajempiin automaatioihin, taktiikoihin ja monikanavaiseen markkinointiin.

Kenelle?
Koulutus soveltuu sekä aiheen parissa aloitteleville, että jo jonkin verran kokemusta hankkineille, jotka haluavat tehostaa työskentelyään ammattilaisen neuvoin. Koulutuksesta on hyötyä myös niille, joiden kuuluu ymmärtää markkinoinnin automaatiota syvemmin.

Kouluttaja
Juho Mattila, Growth Technology Lead, Advance B2B

Tiistai 12.9.2023 klo 13.00-16.00

Kesto
Koulutus 2,5 h + loppukeskustelu 0,5 h

Verkkokoulutus, käytämme ZOOM-alustaa.
Koulutus on vuorovaikutteinen ja voit esittää kysymyksiä asiantuntijalle.

Materiaali & tallenne
Koulutuksesta tehdään tallenne – saat sen sekä kouluttajan laatiman materiaalin käyttöösi muutaman päivän sisällä.

Vinkki!
Premium-jäsenenä osallistut maksutta ja pääset katsomaan kaikkia MARKin koulutustallenteita ympäri vuoden. Voit päivittää nykyisen jäsenyytesi Premiumiin milloin vain.

• Jäsenet 72,50 € + alv 24 %
• Ei-jäsenet 145 € + alv 24 %
• Premium-jäsenille maksuton

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään ma 11.9.2023. Jos peruutat ilmoittautumisen 11.9.2023 jälkeen, perimme peruutusmaksun 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista etukäteen etkä osallistu koulutukseen, perimme koko osallistumismaksun. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Liity jäseneksi ja lunasta etusi heti
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset mukaan tähän koulutukseen etuhintaan ja varmistat paikkasi myös tulevissa tapahtumissamme. 99 % jäsenistämme suosittelee!
Lue lisää jäsenyyden eduista

Premium-jäsenenä katsot koulutustallenteita rajoituksetta. Päivitä jäsenyytesi

Katso webinaaritallenne: Kasvumarkkinointi 2023