Sisältöstrategia muuttaa markkinointia asiakaslähtöisemmäksi

Tässä koulutuksessa saat arkeesi tärkeimmät sisältöstrategian työmallit, joiden avulla yrityksenne tai organisaationne hiljainen tieto viedään digitaalisille kanaville tukemaan ja auttamaan asiakkaan ostomatkaa sen eri vaiheissa.

Käymme havainnollisesti läpi käytännön esimerkkejä eri toimialojen muutoksista, miten sisältöstrategian työmenetelmät ovat auttaneet markkinointia priorisoimaan työtehtäviään ja keskittymään olennaiseen.

Koulutus sopii sinulle, jos haluat kehittää markkinointitoimien priorisointia sekä tuloksellisuutta ja haluat selkiyttää omaa työpöytääsi.

Koulutus koostuu kolmesta moduulista:

1. Miten muu organisaatio saadaan mukaan muutokseen?
    Opi kysymään oikein – Saat testatut työmallit siihen, miten saat muun organisaation innostumaan muutostarpeesta.
  2. Ostajapersoonat ja ostopolut
    Jäsennä ostajapersoonat motiivien kautta – Käymme läpi metodit ostajapersoonien ja ostopolkujen luomiseen.
  3. Case-esimerkit markkinoinnin muutoksista
    Miten muut suomalaiset organisaatiot ovat onnistuneet?

Koulutus toteutetaan kolmen tunnin iltapäiväsessiona ja etänä. Saat omaksesi asiantuntijan laatiman koulutusmateriaalin.

”Koulutuksessa pääset kiinni sisältöstrategiatyömenetelmien avulla 2020-luvun suurimpaan markkinoinnin muutostrendiin!”

Kouluttaja
Katri Tanni, Head Of Consulting, Differo Oy

Katri on B2B-markkinoinnin erikoisosaaja ja luonut pitkän uran sisältöstrategian työmenetelmillä ja kehittäen niitä. Katrin asiakkaina on Suomen suurimpia pörssiyrityksiä sekä pk-sektoria. Hän on julkaissut aiheesta kaksi kirjaa ja valmistelee kolmatta kirjaa ostamisen muutoksesta.

Tiistai 20.4. klo 13.00-16.00

Verkkokoulutus – lähetämme sinulle linkin sähköpostiisi ennen ajankohtaa.

Kesto
3 x 50 min. (10 min. tauot väleissä)

• MARKin jäsenille 64,50 € + alv 24 %
• Muille osallistumismaksu on 129 € + alv 24 %

Ilmoittaudu mukaan viimeistään ma 19.4.2021.

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle. Ilmoita siirrosta viimeistään 18.4.2021. Jos peruutat ilmoittautumisen 18.4.2021 jälkeen, peritään peruutusmaksu 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista  etukäteen etkä osallistu koulutukseen, peritään koko osallistumismaksu. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäseneksi?
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu jäsenyyteen