Miksi asiakas ei ole aina oikeassa?

Termit asiakasymmärrys ja asiakaskokemus menevät kentällä usein suloisesti sekaisin. Molemmat toki toimivat liiketoiminnanmittareina, mutta parhaat asiakaskokemukset rakennetaan vain syvällä asiakasymmärryksellä. Asiakkaiden ymmärtäminen onkin sitten monimutkaisempi juttu – ne kun eivät välttämättä okein ymmärrä itsekään itseään.

MARK Klinikalla Turussa maaliskuussa saat konkreettisia esimerkkejä siitä, mitä eroa on laadullisilla ja määrällisillä mittareilla ja mitkä ovat kummankin hyödyt ja suden kuopat. Käsittelemme myös ketteriä menetelmiä ymmärryksen keräämiseen ja sen käyttämiseen ja ennakoimme hieman tulevaisuutta. Ihmiset saattavat olla arvaamattomia, mutta lopulta aika johdonmukaisesti.

Klinikan vetäjänä on Anna Haverinen, FT, Insight Strategi ja Design Antropologi. Anna on laadullisen tutkimuksen rautainen  ammattilainen ja palvelumuotoilija, joka uskoo vankasti tutkimustiedolla johtamiseen. Hän on erikoistunut digitaaliseen palvelumuotoiluun, tuotekehitykseen ja strategiseen asiakasymmärrykseen, joka palvelee niin myyntiä, tuotekehitystä kuin markkinointiakin. Anna on työskennellyt mm. UPM Metsän, Suunnon, Autotalli.comin, Suomen Taksiliiton, Fazerin, TYKS Orton, Takedan, LV:n sekä lukuisten start-upien kanssa.

MARK Klinikka toteutetaan yhteistyössä Grundlagen ja MARKin kanssa.

Torstaina 26.3.2020 klo 15.00-17.30

Grundlage, Kristiinankatu 1 C, Turku

• MARKin jäsenille klinikka on maksuton
• Ei-jäsenille osallistumismaksu 129,00 €. Osallistumismaksu laskutetaan.

ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittautuminen viimeistään 19.3.2020 mennessä.

PERUUTUS
Mikäli osallistuminen peruutetaan 19.3.2020 tai sen jälkeen, peritään sekä MARKin jäseneltä että ei-jäseneltä peruutusmaksuna 60 €. Peruutukset pyydetään tekemään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää