Vaihtuva kuukauden coach valmentaa markilaisia kuukausittain Helsingissä. Ryhmävalmennuksessa saat arvokasta oppia kohti parempaa itsetuntemusta ja vuorovaikutusta. Oppien avulla pärjäät paremmin muuttuvassa työelämässä.

Syyskuun valmennuksen teemana on ”Idea- ja kokeilukulttuuri – valittamisen kulttuurista ongelmanratkaisun kulttuuriin”
Mistä oikein on kysymys? Mitä vaatii johtaminen, organisaatiokulttuurin ja systematiikan sekä organisaatiorakenteiden näkökulmasta? Miten jokainen voi onnistua laajentamaan ajatteluaan ja kyseenalaistaa omia olettamuksiaan? Mitkä tekijät estävät ja mitkä edistävät luovien ratkaisujen syntymistä? Miten hyvin tutkitun ja muotoillun haasteen avulla ideoiden ja kokeilujen avulla ratkaistaan ongelmia? Miten saan selville, mistä oikeasti kenkä puristaa enkä lähde ratkaisemaan väärää ongelmaa?
Tilaisuudessa on myös keskusteluosuus, jossa pohditaan idea- ja kokeilukulttuurin merkitystä ryhmissä.

Valmentajana on Paula Kuusipalo-Määttä, Business Coach, Service Designer, CEO, Paulos Oy.

Tiistaina 29.9.2020 klo 17.00-19.00

MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, 4.krs, Helsinki

Ilmoittautuminen ja peruutusehdot
Valmennus on maksuton MARKin jäsenille. (Ryhmävalmennuksen arvo on 900 €).
Ilmoittautuminen viimeistään 22.9.2020 mennessä.
Perimme peruutusmaksuna 60 €:
– mikäli ilmoittautuminen peruutetaan 22.9.2020 tai sen jälkeen
– mikäli osallistuja ei saavu paikalle eikä ilmoittautumista ole peruttu etukäteen. Peruutusilmoitus pyydetään lähettämään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

MARK jäsenyys
MARKin jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme. Tutustu lisää