Syyskuun valmennuksen teemana on ”Polku ideasta toimintaan – valittamisen kulttuurista ongelmanratkaisun kulttuuriin”
Mistä oikein on kysymys? Mitä vaatii johtaminen, organisaatiokulttuurin ja systematiikan sekä organisaatiorakenteiden näkökulmasta? Miten jokainen voi onnistua laajentamaan ajatteluaan ja kyseenalaistaa omia olettamuksiaan? Mitkä tekijät estävät ja mitkä edistävät luovien ratkaisujen syntymistä? Miten hyvin tutkitun ja muotoillun haasteen avulla ideoiden ja kokeilujen avulla ratkaistaan ongelmia? Miten saan selville, mistä oikeasti kenkä puristaa enkä lähde ratkaisemaan väärää ongelmaa.

Valmennus toteuteaan webinaarina ja siinä on myös keskusteluosuus, jossa pohditaan idea- ja kokeilukulttuurin merkitystä ryhmissä.

Valmentajana on Paula Kuusipalo-Määt, Business Coach, Service Designer, CEO, Paulos Oy.

Tiistaina 29.9.2020 klo 17.00-19.00

Webinaari

* Valmennus on maksuton MARKin jäsenille. (Ryhmävalmennuksen arvo on 900 €).
* Ilmoittautuminen viimeistään 25.9.2020 mennessä.

MARK jäsenyys
MARKin jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme. Tutustu lisää