Opi arvostamisen viisi eri kieltä

Arvostava yrityskulttuuri lisää tutkitusti työhyvinvointia ja kilpailukykyä. Arvostavan palautteen ja kiitoksen tarve on suuri työelämässä, mutta vain kaksi kolmesta työntekijästä kokee saavansa riittävästi arvostusta.

Arvostamisen esteinä saattaa olla kiire, ei tiedetä miten arvostaa tai arvostus ei mene perille. Valmennuksessa käydään läpi viisi arvostamisen kieltä, joiden avulla arvostuksen viestiminen helpottuu työelämässä. Opi arvostamaan vaikuttavasti ja kiittämään tehokkaasti – se kannattaa.

Kiitos kertoo arvostuksesta – Arvostus lisää luottamusta – Luottamus lisää menestystä
Taloudellisesti parhaiten menestyvissä tiimeissä myönteisten ja kannustavien puheenilmaisujen määrä on vähintään kolminkertainen kielteiseen puheeseen nähden. Arvostava yrityskulttuuri säteilee kaikkiin yrityksen sidosryhmiin ja helpottaa myös markkinointia.

Webinaari sopii kaikille ja oppeja voi hyödyntää niin työelämässä kuin vapaa-ajalla.

Valmentaja
Riitta-Elisa Juntunen, HR-asiantuntija/yrittäjä, Arvostusliike.

Aika
Tiistai 17.11.2020 klo 15.00-16.00

Paikka
Webinaari

• MARKin jäsenille valmennus on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu 15.11.2020 mennessä.

MARKKINOINTILIITON JÄSENYYS
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää