Menestys on hyvinvoinnin sivutuote – ja hyvinvointiasi voit kohentaa kasvattamalla itsemyötätuntoasi. Itsemyötätunto on taito ohjata omaa käyttäytymistään ja ajatteluaan. Ja sitä voi harjoittaa kuin lihasta. Jokainen voi kehittyä itsemyötätuntoisemmaksi.

Itsemyötätunnon hyödyt on tieteellisesti todistettu. Itsemyötätuntoinen stressaa vähemmän ja nukkuu paremmin. Hän toipuu vastoinkäymisistä itsekriittistä kollegaansa nopeammin. Hän ei lykkää asioiden tekemistä, vaan tarttuu toimeen nopeasti ja uskaltaa kokeilla uusia asioita. Itsemyötätuntoinen kärsii muita harvemmin ahdistuksesta ja masennuksesta.

MARK valmennuksessa perehdymme siihen, mitä itsemyötätunto on ja mitä se ei ole. Käymme läpi sen hyödyt ja sen, miten sitä voi harjoittaa. Teemme pieniä, helppoja harjoituksia, jotka voit ottaa heti mukaan arkeesi.

Valmentajana on Reija Könönen. Reija on suorittanut maisterin opinnot mindfulnessista Aberdeenin yliopistossa Skotlannissa, jossa hän opiskeli myös itsemyötätuntoa. Reija on CBLC myötätuntokouluttaja, Certified Business Coach ja ratkaisukeskeinen työnohjaaja.

Keskiviikko 9.12.2020 klo 17.00-19.00

MARK toimisto, Fabianinkatu 4 B, Helsinki

Ilmoittautuminen ja peruutusehdot
Valmennus on maksuton MARKin jäsenille mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen. (Ryhmävalmennuksen arvo on 900 €).
Ilmoittautuminen viimeistään 4.12.2020 mennessä.
Perimme peruutusmaksuna 60 €:
– mikäli ilmoittautuminen peruutetaan 4.12.2020 tai sen jälkeen
– mikäli osallistuja ei saavu paikalle eikä ilmoittautumista ole peruttu etukäteen. Peruutusilmoitus pyydetään lähettämään osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

MARKin jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme. Tutustu lisää