Menestys on hyvinvoinnin sivutuote

Menestys on hyvinvoinnin sivutuote – ja hyvinvointiasi voit kohentaa kasvattamalla itsemyötätuntoasi. Itsemyötätunto on taito ohjata omaa käyttäytymistään ja ajatteluaan. Ja sitä voi harjoittaa kuin lihasta. Jokainen voi kehittyä itsemyötätuntoisemmaksi.

Itsemyötätunnon hyödyt on tieteellisesti todistettu. Itsemyötätuntoinen stressaa vähemmän ja nukkuu paremmin. Hän toipuu vastoinkäymisistä itsekriittistä kollegaansa nopeammin. Hän ei lykkää asioiden tekemistä, vaan tarttuu toimeen nopeasti ja uskaltaa kokeilla uusia asioita. Itsemyötätuntoinen kärsii muita harvemmin ahdistuksesta ja masennuksesta.

Tässä valmennuksessa perehdymme siihen, mitä itsemyötätunto on ja mitä se ei ole. Käymme läpi sen hyödyt ja sen, miten sitä voi harjoittaa. Teemme pieniä, helppoja harjoituksia, jotka voit ottaa heti mukaan arkeesi.

Valmentajana on Reija Könönen. Reija on suorittanut maisterin opinnot mindfulnessista Aberdeenin yliopistossa Skotlannissa, jossa hän opiskeli myös itsemyötätuntoa. Reija on CBLC myötätuntokouluttaja, Certified Business Coach ja ratkaisukeskeinen työnohjaaja. Reijan mietteitä voi lukea hänen Hidasta elämää -blogista.

Reija Könönen ja Sanna Wikström ovat kirjoittaneet myötätunnosta ja lempeydestä upean teoksen, joka ei ole vain kaunis, vaan täynnä loistavia arjen neuvoja, joilla voit nähdä itsesi ja muut ympärilläsi lempeämmin ja hyväksyvämmin. Reija tulee jakamaan oppejaan MARKin jäsenille tässä webinaarissa.

Keskiviikko 9.12.2020 klo 17.00-18.00

Webinaari

Ilmoittautuminen ja peruutusehdot
– Valmennus on maksuton MARKin jäsenille ja edellyttää ilmoittautumista etukäteen. (Ryhmävalmennuksen arvo on 900 €).
– Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.
Ilmoittaudu mukaan viimeistään 7.12.2020.

Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Parempaa bisnestä itsemyötätunnon avulla