Opettele tunnistamaan motivaatiotekijäsi ja ilmaisemaan rajasi

Mitä on stressi? Entä miksi yksi heilahtaa yli laidan pienessäkin aallokossa samalla kun toinen seisoo vankkana läpi kovankin myrskyn? Onko olemassa keinoja, joilla voi itse lisätä sietokykyä tyrskyjen keskellä ja toisaalta päästä nopeammin tasapainoon stressaavan tilanteen jälkeen?

Stressaavassa elämäntilanteessa kamppailevan voi olla ensin vaikea hahmottaa, että hän voi itse vaikuttaa kokemukseensa, mutta kun oivallus ja kokemus tästä syntyy, voi koko elämä alkaa hahmottua myönteisemmässä valossa. Työelämässä tämä tarkoittaa usein kuormituksen tunteen vähenemistä ja toiminnan tilan lisääntymistä. Tästä kaikesta keskustellaan, ja tehdään tietysti harjoituksia.

Valmennuksessa käydään läpi erilaisia keinoja palautumiseen ja toiminnan tilan ylläpitämiseen

Opettelemme priorisoimaan, löytämään omaa sisäistä motivaatiota, ja tunnistamaan omia rajojamme. Voisi ehkä sanoa, että haemme takaisin itseohjautuvuuteen ja oman elämämme omistajuuteen. Monesti kuulee sanottavan, että työelämä on liian stressaavaa ja niin se toisinaan onkin; yksinkertaisesti liikaa tehtävää tiivistettynä liian pieneen aikaikkunaan. Kuitenkin se, miten tilanteen koemme ja miten siihen reagoimme, riippuu meistä itsestämme. Alammeko syytellä, ahdistua vai toimia aktiivisesti eteenpäin tilanteen ratkaisemiseksi parhaalla mahdollisella tavalla.

Kun opimme tunnistamaan omia arvojamme, motivaatiotekijöitämme ja ilmaisemaan omia rajojamme on helpompi päättää, haluammeko puhaltaa tilanteen poikki vai olemmeko itseasiassa toisinaan hyvinkin kykeneväisiä purjehtimaan läpi myrskyn.

Valmentajana on terapeutti ja tutkija Marianne Prasad, joka on alkuperäiseltä koulutukseltaan ravitsemustieteen maisteri ja molekyyligenetiikan kandi. Ravitsemusasiakastyön myötä Marianne lähti kouluttautumaan kognitiiviseksi lyhytterapeutiksi ja yhdistelee työssään nykyään myös hypnoterapiaa sekä Mind-Body Bridgingin tarjoamia menetelmiä. Mieli ja keho yhdessä – aivan konkreettisesti!

Maanantai 5.10.2020 klo 17.00-19.00

Etävalmennus – voit osallistua tietokoneeltasi tai mobiilisti.

Valmennus on maksuton MARKin jäsenille (ryhmävalmennuksen arvo 900 €).
Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittaudu viimeistään 3.10.2020.

MARK jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää