Case Pohjola Vakuutus

Kaikki alkaa asiakkaan tarpeiden ja tavoitteiden ymmärtämisestä. Sen pohjalta kirkastetaan, mitä arvoa me, ja juuri me, asiakkaalle haluamme tuottaa. Arvolupaus toimii systemaattisen asiakaskokemuksen kehittämisen ohjurina: Arvolupaus pitää konkretisoida omintakeiseksi leimaksi, joka toistuu asiakkaalle eri kohtaamispisteissä ja tuottaa haluamaamme asiakaskokemusta.

Tässä webinaarissa avaamme asiakaskokemuksen omintakeisen leiman rakentamista ensin yleisellä tasolla, minkä jälkeen kerromme oppeja arvolupauksen konkretisoinnista asiakaskokemuksen kehittämiseksi Pohjola Vakuutuksessa.

Asiantuntijat
Kirsi Kalpio, Business Director, Frankly Partners, hasan & co.
Terhi Wimmer, Business Lead, Head of Marketing, Pohjola Vakuutus

Kirsi innostaa ja auttaa yrityksiä kohti vahvempaa asiakaskeskeisyyttä tuomalla muutosmatkan avuksi uudenlaisia ajattelumalleja ja työkaluja. 

Terhi on jo pitkään toiminut OP Ryhmässä erilaisten myynnin ja markkinoinnin transformaation koskevien muutoshankkeiden parissa. Hänen intohimonaan on johtaa muutoksia, joissa tavoitteena on ketterä asiakaskeskeinen toimintatapa paremman brändi- ja asiakaskokemuksen tuottamiseksi.

Aika
Torstai 15.4.2021 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen 
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaaria varten.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Asiakaskokemuksen omintakeinen leima