Miten ymmärrämme asiakkaiden tunteita, käyttäytymistä ja sitoutumista?

Onko brändisi jotain, jota ilman asiakkaasi eivät halua elää? Mikä saa asiakkaasi sitoutumaan, osallistumaan ja puhumaan brändisi puolesta? Entä mikä saa asiakkaasi irrottamaan otteensa, luopumaan ja unohtamaan?

Kyse on tunteista tai niiden puuttumisesta. Mutta miten tunteet syntyvät, miten niitä voidaan ymmärtää ja miten niihin voidaan vaikuttaa? Datan ja empatia-analytiikan avulla voidaan ymmärtää asiakkaiden kokemia merkityksiä ja tunteita sekä ennakoida käyttäytymistä, sitoutumista ja osallisuutta. Uudenlainen ymmärrys on avain vastuulliseen vaikuttamiseen.

Empatia avaa brändin ja asiakkaan välille yhteyden, jossa rehellinen vuorovaikutus, läsnäolo ja luottamus tekevät brändistä totta. Tie asiakkaan sydämeen ei löydy täydellisyydestä vaan haavoittuvuudesta.

Jos halutaan hyödyllisiä vastauksia, on tehtävä oikeita kysymyksiä. Onko brändisi rakkauden arvoinen? Tervetuloa webinaariin – etsitään vastauksia yhdessä.

Asiantuntija
Timo Järvinen, toimitusjohtaja & perustaja, NayaDaya

Timon tavoitteena on yhdessä tiiminsä kanssa vahvistaa brändejä, yhteisöjä ja yhteiskuntaa empatian avulla. Timo on yrittäjä ja kirjailija, jolla on 25 vuoden kokemus viestinnästä.

NayaDaya on suomalainen empatia-analytiikkayhtiö, joka tutkii tunteita, käyttäytymistä ja osallisuutta ilmiöiden ja brändien yhteydessä. NayaDaya tavoittelee yhdessä asiakkaiden kanssa kestävää muutosta datan, analytiikan, empatian ja vastuullisen vaikuttamisen avulla. NayaDayan metodi perustuu tieteelliseen tutkimukseen ja algoritmiin.

Torstai 20.5.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Brändirakkautta