Miten brändejä käytännössä rakennetaan ja mitä voisi tehdä paremmin?

Vaikka brändipääoma muodostaa yhä suuremman osan yrityksen arvosta, käytännön brändinrakennuksen ja liiketoiminnan välille jää liian usein kuilu. Miksi?

Kaiken nähnyt mainostoimistokonkari Marco Mäkinen paljastaa meille, mitä oikeasti tapahtuu, kun brändistrategia kohtaa arjen.

Saat webinaarissa vahvaa näkemystä siihen, mitkä ovat brändinrakennuksen parhaat käytännöt ja yleisimmät virheet. Ja mikä tärkeintä: miten brändistä tulee koko yrityksen omaisuutta.

Asiantuntija
Marco Mäkinen, Chief Strategy Officer, TBWA\Helsinki

Marco Mäkinen on Suomen tunnetuin brändiasiantuntija, joka rakentaa brändejä teoriassa ja käytännössä. Hän on kirjoittanut brändeistä (Brändi kulmahuoneeseen, Bulkista brändiksi) ja auttanut Suomen johtavia brändejä 30 vuoden ajan. Hän toimii Chief Strategy Officer -tittelillä TBWA\Helsingissä ja osallistuu viikkotasolla TBWA:n globaalin strategiatiimin ja EMEA-alueen strategiaiskuryhmän toimintaan.

Aika
Torstai 16.9.2021 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Brändistrategin tunnustuksia