Datasta on hyötyä, jos sillä mitataan oikeita asioita

Kaikki puhuvat datasta. Data on uutta öljyä, data takaa menestyksen tästä ikuisuuteen! Totuus kuitenkin on, että serverillä omassa rauhassaan pötköttävä data on yhtä hyödyllistä kuin jääkaapissa hiljalleen pilaantuva artesaanijuusto. Datasta on hyötyä vain, jos se mittaa oikeita asioita ja oikeasti sitä käytetään johonkin.

Webinaarissa käydään läpi käytännönläheisesti eri asiakasdatalähteiden eroja sekä keskeisiä tapoja hyödyntää digitaalista dataa liiketoiminnassa – viimeaikaisia GDPR-kiemuroita unohtamatta.

Asiantuntija
Mirkka Tajakka, Senior Web Analyst, Quru
Mirkka toimii Qurulla web-analytiikan ja hakukoneoptimoinnin konsulttina. Työssään Mirkka auttaa asiakkaitaan asettamaan verkkopalveluilleen liiketoiminnan strategiaan pohjautuvia tavoitteita, suunnittelemaan ja toteuttamaan verkkopalveluiden käytön seurantaa yksityisyydensuojan huomioiden, sekä kehittämään verkkopalveluita niille asetettujen tavoitteiden täyttämiseksi. Mirkan osaamisalueisiin voi tutustua tarkemmin LinkedInissä.

Aika
Torstai 29.10.2020 klo 15.00-16.00

Paikka
Webinaari

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen viimeistään 27.10. mennessä.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Datan käyttö liiketoiminnan kasvattamisessa