Mitkä kanavat valita ja miksi?

Digitaalinen kanavaviidakko eksyttää helposti kulkijan. Uusi kanavia pukkaa eetteriin jatkuvasti, jolloin markkinoijan on lähes mahdotonta tietää, mitkä kanavat pitäisi valita tukemaan brändityötä. Valintoja on tehtävä.

Käymme läpi:

  • Brändin rakentamisen periaatteet digitaalisissa kanavissa
  • Digimarkkinoinnin kulmakivet pohjaksi kanavien valintaan
  • Tuoretta tietoa eri kanavien käyttömääristä
  • Kanavastrategian luomisen perusteet

Asiantuntija
Marika Siniaalto, toimitusjohtaja, Grapevine Oy

Marika on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus Internet-tekniikoista, digimarkkinoinnista, sisällöntuotannosta, verkkoliiketoiminnasta ja kouluttamisesta. Marika on toiminut aiemmin mm. verkkoliiketoiminnan kehittäjänä matkailualalla; verkkoviestinnän suunnittelijana julkisella sektorilla sekä IT-kouluttajana. Hän on myös Sosiaalisen median menestysreseptit -kirjan kirjoittaja.

Grapevine on strateginen markkinointiviestinnän kumppani aidosti digitaalisella sydämellä. Yritys on perustettu 2009 sometoimistoksi ja tänä päivänä 18 grapevinelaista palvelee asiakkaitaan erinäisissä markkinointiviestinnän haasteissa – aina kuitenkin digitaalisesta näkökulmasta käsin.

Aika
Tiistai 11.5.2021 klo 10.00-11.00

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää