Missä mennään Google Analytics?

Digitaalisessa ympäristössä markkinoinnin mittaaminen on helppoa ja nopeaa. Tämä usein kuultu lause pitää paikkansa, jos tiedät mitä mittaat. Webinaarissa käymme läpi, miten tämä onnistuu Google Analyticsin avulla.

Järkevästi käytettynä Google Analytics on tehokas työkalu mittaamiseen. Mutta, minkälaisia asioita voi ja kannattaa mitata? Kuinka paljon nämä toimenpiteet vaativat työtä? Ja kenen toimesta? Lisäksi pohdimme, kannattaako käyttää Universal Analyticsia vai Google Analytics 4:ää?

Webinaari sopii sekä itsenäisesti Google Analyticsia käyttäville että ostopalveluita käyttäville.

Tomi Kaitarinne, Kuuki Marketing Lab

Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Ennen Kuukia Tomi oli titteliltään kenties Suomen ensimmäinen ”digital strategist”. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa. Yksi tähän välimaastoon osuva aihe on Google Analytics, josta Tomilla on pitkä kokemus sekä asiakkaiden kanssa että kouluttajana.

Tiistai 9.2.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

MARKin jäsenenä saat joka viikko räätälöidyn infopaketin ajankohtaisesta aiheesta webinaarin muodossa, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Google Analytics 2021