Kohti tasapainoa uudessa toimintaympäristössä

Näissä poikkeuksellisissa olosuhteissa meidän on täytynyt sopeutua muutokseen nopeasti sekä henkilökohtaisessa elämässä että työssä. Epävarmuus työelämässä kasvaa, ja koska emme pysty vaikuttamaan kaikkiin tapahtuviin muutoksiin, on meidän löydettävä uusia näkökulmia ja kiinnitettävä huomio niihin asioihin, jotka ovat meille tärkeitä. Perhe, ihmissuhteet, terveys ja uuden oppiminen ovat tässä muutoksessa tulleet entistä tärkeämmiksi.

Meihin kohdistuu yhä enemmän vaatimuksia mm. tekniikan myötä. Jotta voisimme löytää tasapainon itsemme ja maailman asioiden kanssa, on hyvä miettiä omia kykyjään toimia erilaisissa olosuhteissa. Oma itsetuntemus auttaa tässä epävarmuudessa.

Konkreettisia vinkkejä uuteen arkeen
Webinaari sopii kaikille, jotka haluavat konkreettisia vinkkejä tähän uuteen arkeen. Mitä tämä poikkeustilanne on meille opettanut, mitä arvoja se on nostanut pintaan ja mitä asioita kannattaa tästä ottaa mukaan, kun pikkuhiljaa toivottavasti palataan normaalitilanteeseen? Käsittelemme myös uusia työelämätaitoja, joista on hyötyä tässä uudessa toimintaympäristössä.

Valmentajana on Maarit Halmela, GoalGo Oy
Maaritilla on yli 20 vuoden kokemus myynnistä, markkinoinnista ja asiakaspalvelusta. Maarit valmentaa ja luennoi inspiroivasti ja kannustavasti kokonaisuuksista, joissa työelämä on merkityksellinen osa hyvää elämää.

Torstai 28.5.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Webinaari tallennetaan, joten voit katsella sen myös jälkikäteen MARK me -jäsenpalvelussa.

Webinaari on tarkoitettu MARKin jäsenille ja on se maksuton.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen viimeistään 26.5.2020 mennessä. Linkki webinaariin lähetetään osallistujille erikseen.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Muutokseen sopeutuminen