Onko markkinoinnin asema organisaatiossanne strateginen vain puheissa, ja arki jotain ihan muuta?

Entä miten yhteistyötä tehdään muiden funktioiden kanssa niin, että strateginen asema saavutetaan ja organisaatiossanne osataan hyödyntää kertyvä asiakasymmärrys?

Markkinointi on useassa yrityksessä muutamien tiimiläisten tai jopa vain yhden henkilön vastuulla. On vaikea saada asemaa nostettua, kun arjessa on kiire eikä kehitysprojekteille meinaa olla aikaa, budjettia saati johdon ymmärrystä.

Tässä webinaarissa tunnistat oikean positionne ja saat sisäiset argumentit siihen, miten nousette seuraavalle tasolle.

Tunnistat, oletteko organisaationa

  • tuotelähtöinen
  • ratkaisulähtöinen
  • asiakaslähtöinen

Miksi osallistua?
Saat argumentit siihen, miten nostatte markkinoinnin asemaa organisaatiossanne. Käymme läpi konkreettisia esimerkkejä, miten muissa organisaatioissa on vastaavaa uudistusta tehty.

Kenelle?
Tapahtuma sopii kaikille markkinoinnin ammattilaisille, jotka kaipaavat vertaissparria aiheeseen. Sisällöstä on hyötyä myös niille, jotka haluavat ymmärtää markkinointia strategisena funktiona enemmän.

Asiantuntija
Katri Tanni, Senior Advisor / Queen of Content Strategy, Differo

Katri on B2B-sisältömarkkinoinnin pioneeri, joka on julkaissut aiheesta kolme kirjaa. Viimeisin teos perehtyi B2B-ostamisen muutokseen. Katri auttaa työssään myynti- ja markkinointitiimejä ostamisen muutoksen äärelle ja tutkii ostokäyttäytymisen muutosta aktiivisesti. 

Aika
Torstai 7.3.2024 klo 10.00-11.15

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 24 %). Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista