Korona vei tapahtumat kertarysäyksellä verkkoon. Mutta miten onnistunut virtuaalitapahtuma oikein tehdään?

Webinaarissa saat vastauksia mm. näihin kysymyksiin:

• Miten yli 25 000 osallistujan puistotapahtuma siirretään mahdollisimman autenttisena verkkoon?
  • Mitä kyberturvallisuusasioita tulee huomioida virtuaalitapahtumaa toteutettaessa?
  • Miksi vuorovaikutusta yleisön kanssa ei tule virtuaalitapahtumissakaan unohtaa?
  • Mitkä ovat tärkeimmät opit, mitä korona-ajan nopea pakotettu digiloikka opetti?

Asiantuntija
Doris Tuohimaa, perustaja & Creative Queen, PuskaPromotion

Doris on tapahtumatuotannon ammattilainen, jolla on vahva myyntityön osaamistausta. PuskaPromotionissa hän on toteuttanut lukuisia onnistuneita tapahtumia pienistä VIP-tilaisuuksista jättimäisiin yleisötilaisuuksiin. Hän uskoo yhdessä tekemiseen, yhteisöllisyyden voimaan ja arvolähtöiseen yrittäjyyteen.

PuskaPromotion on helsinkiläinen tuotantotoimisto, joka on vuodesta 2013 lähtien rakentanut hyvänmielen tapahtumia ja viime vuosina myös kouluttanut ja konsultoinut organisaatioita yhteisöllisyyden, yhteisöllisen tapahtumatuotannon ja -markkinoinnin, sosiaalisen median ja toiminnan kehittämisen saralla.

Torstai 4.2.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari

• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittaudu viimeistään 2.2.2021

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko räätälöidyn infopaketin ajankohtaisesta aiheesta webinaarin muodossa, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Tutustu jäsenyyteen

Katso webinaaritallenne: Näin teet onnistuneen virtuaalitapahtuman