Why the death of the cookie is great news for marketing?

The last decade has been all about tactics and media. Leveraging user data and applying them to new formats across platforms and channels has created an obsession with metrics and analytics. As the end of the Google’s third party cookie phenomenon draws nearer it’s time to look once again at what matters to users, what is the role of brands and how do we communicate better without the constant focus on retargeting and user data.

The performer is Rickard Lawson, CMO, Strossle International
Rickard Lawson (48) is CMO of Strossle International. He’s background in Marketing is  from brands like Discovery Channel, Red Bull and Getty Images. He’s a guest lecturer in Strategy and Growth at Kristiania University College and a frequent contributor and speaker at trade and industry events and publications across Europe. He lives in Oslo Norway and spends most of his free time fishing or skiing.

Esitys on englanninkielinen.

Aika
Tiistai 2.2.2021 klo 10.00-11.00.

Paikka
Webinaari

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaaria varten.

Markkinointiliiton jäsenyys
MARKin jäsenenä saat joka viikko räätälöidyn infopaketin ajankohtaisesta aiheesta webinaarin muodossa, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan.
Tutustu jäsenyyteen

Katso webinaaritallenne: The beginning of the end for shitty ads