Jokaisella aktiviteetilla pitäisi olla tavoitetunne

Webinaarissa paneudutaan vahvasti ns. ”call to action emotions” -ajatukseen, jossa jokaisella yrityksen tai brändin teolla pitäisi olla jokin tavoitetunne, joka saa vastaanottajassa aikaan tarpeen tehdä jotain – mielellään tietenkin markkinoijan määrittelemiä asioita.

Brändin rakennusaineita käsitellään Brändikolmio™ -menetelmän kautta. Se avaa mission, merkityksen, arvojen, arvostusten ja tunteiden sekä näitä todentavien tekojen tärkeän yhteyden. Samalla sivutaan myös, miten tätä samaa metodia voi käyttää asiantuntijabrändin rakentamisessa ja miten sen ROI voi olla todella paljon enemmän kuin perinteisen markkinoinnin keinovalikon käyttäminen, varsinkin B2B-kentällä.

Webinaarista hyötyvät erityisesti
– Markkinointijohto
– Sisällöntuottajat
– Asiantuntijat / henkilöbrändit

Webinaarin vetäjänä on Petri Matero, joka kokenut markkinoinnin, mainonnan ja myynnin ammattilainen, sarjayrittäjä, manageri, tietokirjailija sekä rockmuusikko ja laulaja-lauluntekijä. Hänen teeseihinsä lukeutuvat persoonallisuus, tiukka asiantuntijuus sekä kuuntelemisen taito. Matero toimii coachina sekä managerina niin artisteille kuin myynnin ammattilaisille ja asiantuntijoille. Tällä hetkellä hän työskentelee musiikkialan startupin Family in Musicin kaupallisena johtajana ja julkaisee suomirockia nimellä Matero.

Tiistai 15.9.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen viimeistään 13.9.2020 mennessä. Linkki webinaariin lähetetään osallistujille lähempänä ajankohtaa.

MARKKINOINTILIITON JÄSENYYS
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Tunnebrändi