Mitä tarkoittaa, että brändi tai yritys on uskollinen asiakkailleen?

Lojaliteetti eli asiakasuskollisuus puhuttaa. Ylärivin kasvu tai puolustaminen tuntuu helpommalta käymällä kauppaa nykyisten ja tuttujen, brändiä preferoivien asiakkaiden kanssa. Mutta suomalaisten lojaliteetti brändejä, tuotteita ja palveluita kohtaan ei ole sellaista, minkälaiseksi sitä on usein luultu. Uusi lojaliteetti kääntää asiat ympäri. Brändien ja yritysten on onnistuttava olemaan uskollisia omille asiakkailleen, jotta asiakas kokee arvostusta ja siten halua suosia.

Uusi lojaliteetti kääntää asiat ympäri.

Tuoreita tutkimustuloksia
Frankly lanseeraa kesäkuussa osana The Next New -sarjaa julkaisun, joka sisältää laajoja tutkimustuloksia lojaliteetista sekä nipun yritysjohdon haastatteluita. Webinaari sisältää läpileikkauksen näistä tärkeimpiin. Pureudumme siihen, minkälaista lojaliteetti todella on ja miten valjastaa se edukseen.

Käymme läpi

• Kuluttajien lojaliteetin haasteet, muodostuminen ja siihen vaikuttaminen
  • Kanta-asiakasohjelmien auringonlasku vai uusi tuleminen?
  • Brändin rooli uskollisuuden muodostumisessa ja syvenemisessä
  • Lojaliteetin rakennusaineet tulevaisuudessa
  • Päivitys suomalaisten kulutuskäyttäytymiseen & The Next New -segmentit

Kenelle?
Sisältö on ajankohtaista markkinointiasiantuntijoiden ja -johdon lisäksi kaupalliselle johdolle, myynti- ja asiakkuusjohdolle sekä palveluista ja tuotteista vastaaville.

Asiantuntijat
Kirsi Kalpio, Business Director & Roope Ruotsalainen, CEO
frankly (hasan-ryhmä)

Kirsi innostaa ja auttaa yrityksiä kohti vahvempaa asiakaskeskeisyyttä tuomalla muutosmatkan avuksi uudenlaisia ajattelumalleja ja työkaluja.

Roope on Frankly Partnersin toimitusjohtaja sekä matkaopas, joka kollegoineen auttaa suunnistamaan organisaatioiden ja brändien asiakaskeskeisyyden muutosmatkoilla.

Torstai 1.6.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 € + alv. 24 %. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (145 €) koko vuoden MARK-jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!

Katso webinaaritallenne: Uusi lojaliteetti ja sen merkitys yrityksille