Kyllä – luovuutta voi mitata ja sitä voi myös kehittää!

Webinaarissa pohdimme, miten tärkeää luovuus on työelämän taitona, mistä oma luovuutesi koostuu ja miten voit kehittää sitä edelleen omassa työn arjessasi. Sukellamme myös uunituoreisiin tutkimustuloksiin suomalaisen luovuuden tilasta.

Käsittelemme aihetta luovuuden viiden osa-alueen kautta:

1. Identiteetti
  2. Uteliaisuus
  3. Draivi
  4. Oivaltavuus
  5. Itsevarmuus

Testaa oma luovuutesi
Miten nämä edellä mainitut osa-alueet näkyvät omassa suorituskyvyssäsi? Saat kattavan analyysin vastaamalla kyselyyn osoitteessa luovuusindeksi.fi. Kysely kannattaa tehdä ennakkoon, jotta pääset syvemmälle tulosten tulkinnassa webinaarin aikana!

Suomalaisen luovuuden voimavarat ja kompastuskivet
Luovuus on kykyä ratkaista ongelmia ja keksiä parempia tapoja toimia – osa jokaisen organisaation kilpailukykyä ja keino tehostaa yksilöiden ja tiimien toimintaa. Joten miksi luovuuden kehittäminen ja hyödyntäminen ei ole lyönyt läpi suomalaisessa liike-elämässä?

Esittelemme “Luova työelämä 2030” -hankkeen uunituoreet tutkimustulokset suomalaisten luovuudesta. Mistä se koostuu, mitä vahvuuksia ja heikkouksia meillä on? Mitä eroja on toimialojen välillä, mikä meitä yhdistää?

Miksi osallistua?
Tarjoamme sinulle paitsi uusia näkökulmia luovuuteen, myös konkreettisia työkaluja ja innostusta sen jatkuvaan kehittämiseen.

Asiantuntijat
Susanna Rahkamo & Pauliina Valpas, Yellow Method

Pauliina ja Susanna ovat luovuuden tutkimus- ja kehitystalo Yellow Methodin perustajia. Pauliina on tehnyt uraa niin luovalla alalla kuin hyvinvoinnin ja huippuvalmennuksen parissa sekä tutkinut yksilötason luovuutta. Susanna on työskennellyt 20 vuotta johtamisen konsulttina ja tutkinut väitöskirjassaan luovuuden merkitystä menestykselle.

Torstai 8.9.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Markkinointiliiton jäsenyys
Liity MARKin jäseneksi ja varmista eturivin paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa.
Lue lisää eduistamme

Katso webinaaritallenne: Voiko luovuutta mitata?