Tervetuloa mukaan ennenkokemattomille wabbuhenkisille kimppakarnevaaleille!
Esiintymisestä ei tarvitse ottaa paineita, voit hyvin tulla vain pitämään hauskaa ja tapaamaan mahtavia tyyppejä 🙂

Etkojen etkot klo 14.30-15.00

Host: Improvisaattori ja paremman työelämän valmentaja Simo Routarinne / Doninto

Viralliset Wabbuetkot klo 15.00-17.00

Wabbupuhe: Työn ja Teknologian Juhlaa!
– Mikä on työn ja teknologian suhde tulevaisuudessa?
– Tekeekö kone toistuvat työt vai tarvitaanko ihmistä?
– Entä usein toistuva kysymys: Kenelle kuuluu etiikka, empatia ja luovuus?
Puhujana ilman pönötystä analytiikan ja tekoälyn työläinen Antti Merilehto.
Houston Analyticsin Chief Growth Officer Antti Merilehto on mm. Vuoden puhuja 2018 ja Tekoäly – matkaopas johtajalle kirjan kirjoittaja sekä suosittu puhuja alan tapahtumissa. Nyt on kuitenkin luvassa jotain ihan muuta: Katso Antin tervehdys!

Kilpailuhenkisille: Wabbunassu / Wabbuasu-kisa

Wabbumarkkinat: Hulvatonta vapaata verkostoitumista Breakout-huoneissa

Wabbukoju: FolkJam® by FolkJam isäntä Rami Meling, MARK Helsinki
FolkJam® on tanssiliikuntamuoto, joka ponnistaa suomalaisen kansantanssin liikekielestä modernin kansanmusiikin tahtiin. Jokainen jammaaja saa liikkua omista lähtökohdistaan, joten se sopii niin kokeneille tanssijoille kuin omasta mielestään puujaloillekin. Kun korona pisti harrastussalit säppiin, niin FolkJamit vietiin virtuaalisina Facebookiin. Uusia jammaajia löytyi ympäri Suomen ja jopa ulkomailta niin Euroopasta kuin Amerikasta. FolkJam® -wabbukojussa pääset kokeilemaan, miltä tuntuu humpata ja jumpata verkon yli – ei paineita, kuinka hyvin askeleet osuvat kotona kohdalleen, senkun nautiskelet. Tule mukaan!

Etkojen jatkot klo 17.00-18.00

Wabbuetkot-info:
– Tapahtuma toteutetaan ZOOMissa. Annostelu vapaa.
– Tapahtuma on kaikille maksuton.

Tule nauttimaan kanssamme – ota vaikka kaverisi mukaan!
Wabbuetkot järjestää Doninto yhteistyössä TIVIAN, HENRYN ja MARKin kanssa.

Doninto – kasvava joukko ammattilaisia, joilla on yhteinen yksinkertainen ja kunnianhimoinen tavoite muuttaa työelämää pysyvästi.

HENRY ry – Suomen suurin ja tunnetuin johtamisen ja henkilöstöalan ammatillinen yli 3000 henkiilöjäsenen verkosto, jossa toiminnan ytimen muodostavat jäsenistön osaamisen kehittäminen ja uudistaminen sekä kollegoiden innostavat kohtaamiset.

TIVIA – Suomen johtava tieto- ja viestintätekniikan alan liitto, joka tarjoaa osaamista ja verkostoja digitaalisemman Suomen parhaaksi.