MARK me

Jäsenedut

MARK Kasvuaamujen uudenlaiset case-esimerkit avaavat rehellisesti, miten modernilla markkinoinnilla luodaan kasvua. Opi muiden kokemuksista ja vie menestysreseptit omaan työhösi. Vuoden aikana on luvassa neljä erilaista tilaisuutta kuudessa kaupungissa; 24 maksutonta tilaisuutta, joihin voit osallistua tai katsoa tallenteina jäsenportaalissa.

MARK Lukupiirit tarttuvat markkinoinnin ja itsensä johtamisen ilmiöihin, ja sinä pääset mukaan. Jaetut lukukokemukset syventävät näkemystäsi ja avaavat yhtymäkohtia omiin arkisiin haasteisiisi. Vetäjinä kunkin aihepiirin valovoimaisia asiantuntijoita.

Rakenna asiantuntijuutta – MARK on mediasi. Keräämme sinulle jatkuvasti ja laaja-alaisesti uusinta tietoa markkinoinnista sisältöjen, webinaarien, tapahtumien ja koulutusten avulla. Laadukkaan sisällön avulla voit itsekin nostaa omaa ja yrityksesi profiilia MARKin kanavissa. Omaksu uutta ja jaa vuorostasi omat oivalluksesi, löytösi tai johtopäätöksesi kuvina, teksteinä tai videoina. Pyydä kehitysapua, testaa ajatuksesi tai kerro yrityksesi uutuudesta. Jaetut näkemykset syventävät osaamistasi!

Jaa huolesi ja tarpeesi MARKin kanssa. Valtava asiantuntijoiden, osaajien ja vaikuttajien verkostomme auttaa etsimään sinulle vastaukset. Ja kun jaamme huolet ja ratkaisut koko yhteisölle, kaikki oppivat. Tervetuloa kehittämään myös MARKia, vierailemaan mielenkiintoisissa yrityksissä ja solmimaan arvokkaita kontakteja!

Uutta! Jäsenetuina saat uuden upean Mainostajien Liiton kanssa yhteistyössä luomamme jäsenlehden 4 kertaa vuodessa (arvo 64 €) ja CityShoppari-mobiilin (arvo 24,90 €).

Vuoden 2019 jäsenmaksu Normaali henkilöjäsenmaksu 129 €, työttömät/eläkeläiset 64,50 € ja uutena opiskelijat/opettajat 29,90 €.

Liity MARKin jäseneksi. Se kannattaa.