MARK me

Jäsenedut

MARK Kasvuaamut
6 paikkakuntaa, 24 tapahtumaa ja 72 rehellistä casea, kuinka markkinoinnilla luodaan kasvua. Voit katsella tapahtumatallenteita juuri sinulle sopivana hetkenä.

MARK Lukupiirit
Hyvä kirja paranee entisestään, kun siitä saa puhua muiden kanssa! Teemoja käsitellään aiheeseen vihkiytyneen asiantuntijan johdolla (ryhmä max 25 hlöä). Jos et ehdi tai mahdu mukaan tilaisuuteen, saat kuitenkin kirjaedun ja lukupiirin yhteenvedon.

MARK Klinikat – Uusi konsepti!
Klinikka on lähikosketus ajankohtaiseen aiheeseen pienryhmässä (max 5 hlöä). Klinikan teemat vaihtuvat kuukausittain, tulossa mm. strategia, luovuus, teknologia ja itsensä johtaminen. Vetäjinä alan ykkösnimet.

Jäsenlehti
Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä uusi, upea jäsenlehti yhteistyössä Mainostajien Liiton kanssa (arvo 64 €). Henkilöjäsenenä saat yrityksellesi -40 % alennuksen lehden ilmoitushinnoista.

City Shoppari
Yli 1000 etua mobiilissa (arvo 24,90 €).

Koulutukset
Alan koulutuksia etuhintaan, mm. Mainostajien Liiton koulutukset -30 %. Neuvottelemme jatkuvasti uusia etuja hyväksi havaittuihin koulutuksiin paikkakunnittain. Kuuntelemme toiveitasi.

Alan liitot apunasi
MARK on kanava myös alan muihin liittoihin.

Rakenna asiantuntijuutta – MARK on mediasi
Keräämme sinulle jatkuvasti ja laaja-alaisesti uusinta tietoa markkinoinnista sisältöjen, webinaarien, tapahtumien ja koulutusten avulla. Laadukkaan sisällön avulla voit itsekin nostaa omaa ja yrityksesi profiilia MARKin kanavissa. Omaksu uutta ja jaa vuorostasi omat oivalluksesi, löytösi tai johtopäätöksesi kuvina, teksteinä tai videoina. Pyydä kehitysapua, testaa ajatuksesi tai kerro yrityksesi uutuudesta. Jaetut näkemykset syventävät osaamistasi!

Jaa huolesi ja tarpeesi MARKin kanssa
Valtava asiantuntijoiden, osaajien ja vaikuttajien verkostomme auttaa etsimään sinulle vastaukset. Ja kun jaamme huolet ja ratkaisut koko yhteisölle, kaikki oppivat. Tervetuloa kehittämään myös MARKia, vierailemaan mielenkiintoisissa yrityksissä ja solmimaan arvokkaita kontakteja!

Vuoden 2019 jäsenmaksut
Normaali henkilöjäsenmaksu 129 €