MARK me

Jäsenedut

MARK verkkosisällöt
UUTTA! Tuotamme jäsenillemme mielenkiintoisia ja edukatiivisia verkkosisältöjä eri teemojen pohjalta. Näitä ovat vuonna 2020: asiakasymmärrys, markkinointistrategia, brändi – kilpailuedun luominen, kaupallistaminen – konseptit ja kasvu, markkinoinnin rooli ja merkitys liiketoiminnalle, analyyttinen – kriittinen ajattelu, asiakaskokemuksen kokonaisvaltainen johtaminen, markkinoinnin tulosvastuu – toimenpiteistä tuottamiseen, viestintä – ansaittu media ja yhteisöt, luovuus liiketoimintalähtöisesti ja tarinankerronta.

Kuukauden coachit
UUTTA! Tarjoamme kattavan sisältöpaketin itsesi johtamiseen ja kehittämiseen kuukausittain vaihtuvan valmentajan avulla.

MARK Klinikat
Klinikka on lähikosketus ajankohtaiseen aiheeseen pienryhmässä keskustellen, asiantuntijan johdolla. Tilaisuudet ovat jäsenillemme maksuttomia (muille 64,50 €) ja teemat vaihtelevat joka kuukausi.

Muut tapahtumat
Tarjoamme jäsenillemme erilaisia maksuttomia valmennuksia, koulutuksia, seminaareja sekä yritysvierailuja. Saat myös merkittäviä etuja kumppanitapahtumiin.

Lakineuvonta
MARKin jäsenenä saat laadukasta neuvontaa lakiasioissa helposti, tehokkaasti ja edullisesti. Lakineuvonta -jäsenpalvelun hinta on kiinteä 100 euroa (+ALV) ja konsultointi sisältää neuvontaa yhteen (1) tuntiin saakka. Palvelun tarjoaa MARK:in asiantunteva kumppani Properta Asianajotoimisto.

Koulutukset
Alan koulutuksia etuhintaan tarjoavat mm. PING Helsinki,  Mainostajien Liitto (-30 %), Rastor-instituutti ja Coaching LAB. Neuvottelemme jatkuvasti uusia etuja hyväksi havaittuihin koulutuksiin paikkakunnittain. Ota yhteyttä ja kerro, mitä koulutusta sinä tarvitset tai jos haluat tarjota koulutuspalveluitasi MARKin jäsenille.

Suomen edullisin henkivakuutus
MARKin jäsenenä Suomen edullisin Primus-henkivakuutus ja -tapaturmavakuutukset ovat etujasi. MARKin jäsenenä maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Vakuutus antaa turvaa sekä sairauden että tapaturman aiheuttaman kuoleman varalle.

Risteilytarjouksia Viking Linelta
MARK kumppani Viking Line tarjoaa MARKin jäsenille risteilymatkoja jäsenhintaan vapaa-ajan matkustamiseen. Katso kaikki hinnat ja reittivaihtoehdot osoitteesta www.vikingline.fi/edut/mark

Jäsenmaksut 2020
Kampanjahinta uusille jäsenille 99 € (31.12.2019 asti)