Jäsenedut

MARK me -sisältöpalvelu
Noin 100 sisältöä, joissa Suomen parhaat asiantuntijat jakavat parhaat vinkkinsä laajasti markkinoinnin teemoista! Voit kehittää osaamistasi silloin, kun se sinulle parhaisten sopii.  Mitä taitoja markkinoinnissa tarvitaan juuri nyt? Entäpä tulevaisuudessa? Jäsenpalvelumme verkossa vie sinut kriittisen osaamisen äärelle. Sisältö päivittyy viikoittain!

MARK webinaarit
Webinaari on lähikosketus toivottuun aiheeseen asiantuntijan johdolla. Sukellamme kuumiin aiheisiin, kuten brändi, asiakaskokemus, sisältömarkkinointi, luovuus, data, vaikuttaminen ja ilmiöt. Tilaisuudet ovat sinulle maksuttomia (muille 129 €) ja aiheet vaihtelevat joka kuukausi.

Syventävät MARK koulutukset
Järjestämme joka kuukausi jäsenten toiveteemoista koulutuksia, joissa saat konkreettisia tapoja viedä arkeen asiantuntijat opit. Jäsenenä saat koulutukset aina -50 % hintaan!

Digitaalinen alan laatujulkaisu MRKTNG digitaalisena 4 x vuodessa, arvo 28 euroa
Sisältö on suunnattu markkinointiviestinnän tekijöille ja yrityspäättäjille, jotka haluavat kasvattaa markkinoinnin osaamistaan. Lehti kertoo kootusti markkinoinnin tärkeistä ajankohtaisista ilmiöistä, menestyneistä brändeistä ja ammattilaisista niiden takana sekä toimialan kehitystrendeistä. Lehden toimittaa ja tuottaa Marketing Finland.

Koulutuskumppanit
Voit hyödyntää kumppaneidemme laadukasta tarjontaa etuhintaan. Mukana ovat IAB, Marketing Finland, Rastor-instituutti.

MPS Lifeworks tarjoaa uravalmennusta ja digitaalisen urapalvelun MARKin jäsenille huippuhintaan.

Lakineuvonta tueksi arkeen
Saat laadukasta neuvontaa lakiasioissa helposti, tehokkaasti ja edullisesti. Lakineuvonta-jäsenpalvelun hinta on kiinteä 100 euroa (+ alv) ja konsultointi sisältää neuvontaa yhteen (1) tuntiin saakka. Palvelun tarjoaa asiantunteva kumppanimme Properta Asianajotoimisto.

Suomen edullisin henkivakuutus
Suomen edullisin Primus-henkivakuutus ja -tapaturmavakuutukset ovat etujasi – maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Vakuutus antaa turvaa sekä sairauden että tapaturman aiheuttaman kuoleman varalle.

LIITY JÄSENEKSI

Jäsenmaksu 2021
– Normaali henkilöjäsenmaksu 129 €
– Opettajat, opiskelijat, työttömät / lomautetut, eläkeläiset ja hoitovapaalla olevat 29,90 €