MARK me

Jäsenedut

MARK Kasvuaamut
7 paikkakuntaa, 28 tapahtumaa ja 84 rehellistä casea, kuinka markkinoinnilla luodaan kasvua. Voit jäsenenä palata puheenvuoroihin tallenteiden kautta. Tallenteet löydät jäsenportaalista.

MARK Klinikat
Klinikka on lähikosketus ajankohtaiseen aiheeseen pienryhmässä. Jäsenillemme maksuttomat Klinikat vaihtuvat kuukausittain. Teemoina tulossa mm. strategia, luovuus, teknologia ja itsensä johtaminen. Vetäjinä alan ykkösnimet.

Muut tapahtumat
Kasvuaamujen ja Klinikoiden lisäksi tarjoamme jäsenillemme erilaisia maksuttomia valmennuksia, koulutuksia ja seminaareja.

MRKTNG-lehti
Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä uusi, upea MRKTNG-lehti yhteistyössä Mainostajien Liiton kanssa (arvo 64 €).
Hyödynnä mediatilan hintaetu! Henkilöjäsenenä saat yrityksellesi -25 % alennuksen lehden ilmoitushinnoista, mediakorttiin.

Lakineuvonta
MARKin jäsenenä saat laadukasta neuvontaa lakiasioissa helposti, tehokkaasti ja edullisesti. Lakineuvonta -jäsenpalvelun hinta on kiinteä 100 euroa (+ALV) ja konsultointi sisältää neuvontaa yhteen (1) tuntiin saakka. Palvelun tarjoaa MARK:in asiantunteva kumppani Properta Asianajotoimisto.

CityShoppari
Yli 1000 etua mobiilissa (arvo 24,90 €).

Koulutukset
Alan koulutuksia etuhintaan tarjoavat mm. Mainostajien Liitto (-30 %), Markkinointi-instituutti ja Coaching LAB. Neuvottelemme jatkuvasti uusia etuja hyväksi havaittuihin koulutuksiin paikkakunnittain. Ota yhteyttä ja kerro, mitä koulutusta sinä tarvitset tai jos haluat tarjota koulutuspalveluitasi MARKin jäsenille.

Suomen edullisin henkivakuutus
MARKin jäsenenä Suomen edullisin Primus-henkivakuutus ja -tapaturmavakuutukset ovat etujasi. MARKin jäsenenä maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Vakuutus antaa turvaa sekä sairauden että tapaturman aiheuttaman kuoleman varalle.

Rakenna asiantuntijuutta – MARK on mediasi
Keräämme sinulle jatkuvasti ja laaja-alaisesti uusinta tietoa markkinoinnista sisältöjen, tapahtumien ja koulutusten avulla. Laadukkaan sisällön avulla voit itsekin nostaa omaa ja yrityksesi profiilia MARKin kanavissa. Omaksu uutta ja jaa vuorostasi omat oivalluksesi, löytösi tai johtopäätöksesi kuvina, teksteinä tai videoina. Pyydä kehitysapua, testaa ajatuksesi tai kerro yrityksesi uutuudesta. Jaetut näkemykset syventävät osaamistasi!

Jaa huolesi ja tarpeesi MARKin kanssa
Valtava asiantuntijoiden, osaajien ja vaikuttajien verkostomme auttaa etsimään sinulle vastaukset. Ja kun jaamme huolet ja ratkaisut koko yhteisölle, kaikki oppivat. Tervetuloa kehittämään myös MARKia, vierailemaan mielenkiintoisissa yrityksissä ja solmimaan arvokkaita kontakteja!

Jäsenmaksu 1.8. – 31.12.2019
64,50 € (norm. vuosimaksu 129 €)
Opiskelijat / opettajat 29,90 €

LIITY JÄSENEKSI