MARK me

Jäsenedut

7 loistavaa syytä liittyä MARKin jäseneksi

Miten modernilla markkinoinnilla luodaan kassavirtaa ja kasvua? Inspiroivissa MARK Kasvuaamuissa saat siihen vastauksen.
Vuoden aikana järjestämme jäsenillemme neljä erilaista tilaisuutta seitsemällä paikkakunnalla – 28 tilaisuutta, joista voit valita omasi. Kiinnostavien case-esimerkkien kautta pääset katsomaan menestyksen kulissien taakse. Miten johtaminen ja tekeminen muuttui, mitä korjattiin matkan varrella ja mitä opittiin? Kasvuaamujen esityksistä koostetaan markkilaisille videotallenteet. Vie menestysreseptit omaan työhösi!

Mihin kirjauutuuksiin kannattaa tutustua, jos haluaa pysyä kehityksen kyydissä ja keskusteluissa mukana?
Markkinoinnin ja itsensä johtamisen kiinnostavimpiin ilmiöihin tarttuu nyt MARK Lukupiiri. Kirja kerrallaan, kaikilla MARK paikkakunnilla. Lukupiiri arvioi sisällön, listaa keskeiset oivallukset ja kertoo, kenelle kirjaa suosittelee. Vetäjinä aloittavat Suomen liike-elämän konkarit, ja MARKin jäsenenä sinäkin voit osallistua toimintaan. Arviot kokoamme MARKin sivuille, ja luvassa on myös hintaetuja suosikkikirjoista. Lukupiirit käynnistyvät tammikuussa 2019 ympäri Suomea – tule mukaan!

markkinointiliitto.fi on portaalisi alan parhaisiin koulutus-, julkaisu- ja tapahtumaetuihin.
Koostamme jäsenille parhaat kehityspolut teemoittain ja paikkakunnittain. Saat näin kattavasti välineitä itsesi johtamiseen ja kehittämiseen urasi eri vaiheissa. Lisäksi kokoamme sinulle tapahtumien parhaat tärpit ja opit sekä verkkoon että someen. Hio, hallitse ja ylläpidä osaamistasi MARKin kanssa!

Jaa huolesi ja tarpeesi MARKin kanssa.
Käytössämme on valtava asiantuntijoiden, osaajien ja vaikuttajien verkosto, joiden avulla etsimme sinulle vastaukset. Ja kun jaamme huolet ja ratkaisut koko yhteisölle, kaikki oppivat. Tervetuloa kehittämään myös MARKia, vierailemaan mielenkiintoisissa yrityksissä ja solmimaan arvokkaita kontakteja!

MAINOSTAJA-lehti
MARKin jäsenenä saat jatkossa neljä kertaa vuodessa monipuolisen markkinoinnin ajankohtaismedian: MAINOSTAJA -lehti tuo ulottuvillesi markkinoinnin ilmiöt, trendit ja parhaat toteutukset kotimaasta sekä maailmalta. Voit valita lehden työ- tai kotiosoitteesi. Pääset tutustumaan lehden edelliseen numeroon tästä linkistä.
Lähetämme MAINOSTAJA-lehden 4/2018 kaikille jäsenillemme marras-joulukuun vaihteessa. Olemme yhdessä Mainostajien Liiton kanssa kehittämässä lehteä nimen, sisällön ja ulkoasunkin osalta, joten ensi vuoden alussa on odotettavissa entistäkin kiinnostavampi lukupaketti.
Markkinointi&Mainonta-lehti
Olemme neuvotelleet markkilaisille myös huikean hyvän tarjouksen Markkinointi&Mainonta-lehdestä vuodelle 2019. Tämän edun saat vain MARKin jäsenenä.

Rakenna asiantuntijuutta – MARK on mediasi.
Laadukkaan sisällön avulla sinun on helppo nostaa omaa ja yrityksesi profiilia MARKin kanavissa. Jaa oivalluksesi, löytösi tai johtopäätöksesi kuvina, teksteinä tai videoina. Pyydä kehitysapua, testaa ajatuksesi tai kerro yrityksesi uutuudesta. Aiheestasi innostunut yhteisö odottaa näkemyksiäsi!

CityShoppari mobiili
CityShoppari on Suomen suosituin etukortti, joka tarjoaa käyttäjilleen vuosittain yli 1 000 upeaa etua 2700 toimipaikassa ympäri Suomen. Alennusta saat risteilyistä, ravintoloista, liikunnasta, kulttuurista, ostoksista ja jopa leluista tai autohuolloista. MARK jäsenenä saat veloituksetta CityShoppari-mobiilin vuodelle 2019 (arvo 24,90 €) Aktivointiviesti lähetetään ilmoittamaasi numeroon heti vuoden alussa.

Neuvottelemme ympäri vuoden markkilaisille loistavia jäsenetuja, joista tiedotamme jäsenkirjeissämme.