MARK me

Jäsenedut

MARK me -sisältöpalvelu
Mitä taitoja markkinoinnissa tarvitaan juuri nyt? Entäpä tulevaisuudessa? Jäsenpalvelumme verkossa vie sinut kriittisen osaamisen äärelle Suomen parhaiden asiantuntijoiden johdolla. Voit hyödyntää MARKin tapahtuma- ja webinaaritallenteet sekä asiantuntijahaastattelut silloin, kun se sinulle parhaiten sopii.

MARK webinaarit
Webinaari on lähikosketus toivottuun aiheeseen asiantuntijan johdolla. Sukellamme kuumiin aiheisiin, kuten brändi, asiakaskokemus, sisältömarkkinointi, luovuus, data, vaikuttaminen ja ilmiöt. Tilaisuudet ovat sinulle maksuttomia (muille 129 €) ja aiheet vaihtelevat joka kuukausi.

MARK valmennukset
Tuntuuko koskaan siltä, etteivät muut tajua sinua? Tunnistatko rajasi ja osaatko näyttää ne myös ulospäin? Tarjoamme sinulle eväitä itsesi johtamiseen ja kehittämiseen kuukausittain vaihtuvan valmentajan avulla.

Muut tapahtumat
Jäsenenä pääset MARKin muihin tapahtumiin, kuten yritysvierailuille. Saat myös kutsuja sekä etuja kumppaneidemme tapahtumiin. Voit liittyä paikalliseen MARK ryhmään ja olla mukana järjestämässä oman alueesi tapahtumia.

Koulutuskumppanit
Voit hyödyntää kumppaneidemme laadukasta tarjontaa etuhintaan. Mukana ovat IAB, Marketing Finland, Rastor-instituutti, Skillville, Viestar, Growth Tribe Academy ja MPS Lifeworks.

Lakineuvonta
Saat laadukasta neuvontaa lakiasioissa helposti, tehokkaasti ja edullisesti. Lakineuvonta-jäsenpalvelun hinta on kiinteä 100 euroa (+ alv) ja konsultointi sisältää neuvontaa yhteen (1) tuntiin saakka. Palvelun tarjoaa asiantunteva kumppanimme Properta Asianajotoimisto.

Suomen edullisin henkivakuutus
Suomen edullisin Primus-henkivakuutus ja -tapaturmavakuutukset ovat etujasi – maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Vakuutus antaa turvaa sekä sairauden että tapaturman aiheuttaman kuoleman varalle.

Risteilytarjouksia Viking Linelta
Kumppanimme Viking Line tarjoaa etuhintaisia risteilymatkoja vapaa-ajan matkustamiseen.

Verovähennyskelpoisuus
MARKin jäsenmaksu on kokonaisuudessaan verovähennyskelpoinen – maksoi sen joko työnantajasi tai sinä itse. Noin 70 % jäsenmaksuistamme hoitavat työnantajat.

Liity nyt – maksa ensi vuonna!
Vuoden 2021 jäsenyys on myynnissä. Kun liityt nyt, saat loppuvuoden kaupan päälle.
– Normaali henkilöjäsenmaksu 129 €
– Opettajat, opiskelijat, työttömät / lomautetut, eläkeläiset ja hoitovapaalla olevat 29,90 €
– Yrityksille

LIITY JÄSENEKSI