MARK me

Jäsenedut

MARK me -sisältöpalvelu
Mitä taitoja markkinoinnissa tarvitaan juuri nyt? Entäpä tulevaisuudessa? Uusi jäsenpalvelumme verkossa vie sinut kriittisen osaamisen äärelle Suomen parhaiden asiantuntijoiden johdolla. Tuotamme säännöllisesti videopainotteista sisältöä, jotta sinä vahvistat osaamistasi, opit uutta ja hahmotat markkinointia kokonaisvaltaisesti.

MARK klinikat – NYT WEBINAAREINA
Poikkeustilanteesta johtuen tarjoilemme kevään klinikat webinaareina. Klinikka on lähikosketus toivottuun aiheeseen asiantuntijan johdolla. Tilaisuudet ovat sinulle maksuttomia (muille 129 €) ja aiheet vaihtelevat joka kuukausi. Myös webinaarit jatkuvat syksyllä klinikoiden rinnalla.

Itsetuntemus- ja työelämätaidot
Tuntuuko koskaan siltä, etteivät muut tajua sinua? Tunnistatko rajasi ja osaatko näyttää ne myös ulospäin? Tarjoamme sinulle eväitä  itsesi johtamiseen ja kehittämiseen kuukausittain vaihtuvan valmentajan avulla.

Koulutuskumppanit
Voit hyödyntää kumppaneidemme laadukasta tarjontaa etuhintaan, mukana ovat Marketing Finland, Rastor-instituutti, Skillville, PING Helsinki, Growth Tribe Academy ja MPS Lifeworks.

Muut tapahtumat
Tarjoamme sinulle erilaisia maksuttomia valmennuksia, koulutuksia, seminaareja sekä yritysvierailuja. Saat myös merkittäviä etuja kumppanitapahtumiin.

Lakineuvonta
Saat laadukasta neuvontaa lakiasioissa helposti, tehokkaasti ja edullisesti. Lakineuvonta-jäsenpalvelun hinta on kiinteä 100 euroa (+ alv) ja konsultointi sisältää neuvontaa yhteen (1) tuntiin saakka. Palvelun tarjoaa asiantunteva kumppanimme Properta Asianajotoimisto.

Suomen edullisin henkivakuutus
Suomen edullisin Primus-henkivakuutus ja -tapaturmavakuutukset ovat etujasi – maksat omasta ja perheesi turvasta vähemmän. Vakuutus antaa turvaa sekä sairauden että tapaturman aiheuttaman kuoleman varalle.

Risteilytarjouksia Viking Linelta
Kumppanimme Viking Line tarjoaa etuhintaisia risteilymatkoja vapaa-ajan matkustamiseen.

Verovähennyskelpoisuus
MARKin jäsenmaksu on kokonaisuudessaan verovähennyskelpoinen – maksoi sen joko työnantajasi tai sinä itse. Noin 70 % jäsenmaksuistamme hoitavat työnantajat.

Jäsenmaksut 2020
Normaali henkilöjäsenmaksu 99 € (norm. 129 €)
Opettajat, opiskelijat, työttömät (myös lomautetut) ja eläkeläiset 29,90 €
Yrityksille