MARK työryhmät

Hinnoitteluryhmä

MARK Hinnoitteluryhmä tekee ansiokasta ProBono-työtä hinnoitteluun liittyvien kampanjoiden/hankkeiden ympärillä. Työryhmä on ollut vahvasti mukana mm. Helsingissä järjestettyjen Taitoluistelun MM-kilpailujen hinnoitteluprojektissa.

MARK Hinnoitteluryhmän puheenjohtaja
Outi Somervuori
kehitysjohtaja
Designtutkimus Helsinki Oy

Juristiryhmä

MARK Juristiryhmä nostaa esille artikkeleissaan ja blogikirjoituksissaan markkinointijuridiikkaan ja erilaisiin markkinoinnin teemoihin liittyviä esimerkkejä ja tietoja, jotka julkaistaan jäsenille lähetettävässä jäsenkirjeessä sekä näillä nettisivuilla. Mikäli sinulla on mielessä jokin markkinointijuridiikkaan liittyvä kysymys/kommentti, lähetä siitä viesti osoitteeseen toimisto@markkinointiliitto.fi

MARK Juristiryhmän puheenjohtaja
Emilia Lasanen
asianajaja
Properta Asianajotoimisto Oy

Media Mäessä

Media Mäessä -ryhmä on aktiivinen media-alan ammattilaisten joukko, joka järjestää vuosittain Media Mäessä seminaaritapahtuman Tahkolla. Tapahtuma on muodostunut jo legendaksi – onhan se järjestetty jo vuodesta 1996 lähtien. Seminaari tarjoaa markkinointi- ja media-ammattilaisille monipuolisia ja konkreettisia eväitä tämän päivän ja tulevaisuuden markkinointiin. Viikonlopun aikana Mäkikisat ja muu verkottuminen ovat luoneet hyvän pohjan tuleviin yhteistyötapaamisiin. Niin se vain on, että suurin osa osallistujista palaa Tahkorinteen juurelle vuodesta toiseen. Eikä syyttä.
Seuraava Media Mäessä on vuorossa 1.-3.2.2019!

Media Mäessä ryhmän puheenjohtaja
Satu Raatikainen
Client Manager, B2B Sales
Sanoma Media Finland