Case Kotipizza: Näin rakennettiin brändi, joka puhuttelee ja tuottaa tulosta
Brändit kilpailevat yhä enemmän merkityksellisyyden, arvojen ja erottuvuuden kautta. Kotipizza osoittaa, miten brändiuudistus voi olla vaikuttava työkalu strategian toteuttamisessa, jossa uudistus ei ollut vain pintaremontti.
Käymme läpi:
- Mikä oli Kotipizzan lähtötilanne, ja miksi brändiä uudistettiin?
- Vaikutukset asiakaskokemukseen, liiketoimintaan ja näkyvyyteen
- Tulokset ja mittaaminen. Mitä ne kertovat?
- Mitä seuraavaksi?
Kenelle?
Sopii erityisesti markkinoinnin asiantuntijoille ja johtajille, jotka työskentelevät brändin, strategian ja viestinnän parissa. Se tarjoaa näkökulmia niille, jotka suunnittelevat tai toteuttavat pienempää tai suurempaa brändin uudistusta, ja haluavat ymmärtää, miten arvot voivat ohjata markkinointia.
Asiantuntija
Heidi Stirkkinen, toimitusjohtaja, Kotipizza Group Oy
Laura Smolander, brändi- ja markkinointijohtaja, Kotipizza Group Oy
Heidi luotsaa Kotipizza Groupia kokeneen kapteenin varmuudella. Vakuuttavilla ketjujohtamisen taidoillaan hän on valjastanut muutoksen haasteet mahdollisuuksiksi, ja Kotipizza matkaa kohti tulevaisuutta jatkuvasti kehittyen. Heidi on ennen kaikkea ihmisten johtaja. Hän kehittää intohimoisesti yhdessä tiiminsä ja franchising-yrittäjien kanssa Suomen parhainta ja herkullisinta asiakaskokemusta. Aiemmin Heidi on toiminut OBH Nordica- ja Tefal-brändejä edustavan Groupe SEB Finlandin maajohtajana sekä Iittala Groupin myymäläketjun operatiivisesta toiminnasta vastanneena johtajana.
Laura johtaa Kotipizzan brändiä intohimolla ja strategisella otteella, jossa ihmiset ja brändi nähdään liiketoiminnan kasvun keskiössä. Hän vastaa Kotipizzan markkinoinnista, brändistä, asiakaskokemuksesta ja tuotevalikoimasta yhdessä tiiminsä kanssa. Lauralla on myös laaja kokemus kansainvälisestä brändimarkkinoinnista. Hän on työskennellyt The Coca-Cola Companylla sekä Suomen että Euroopan markkinointitiimeissä, ja L’Oréalilla erilaisissa brändi- ja markkinointitehtävissä. Ennen siirtymistään Kotipizzalle hän toimi Ukko.fi-palvelun Chief Marketing Officerina.
Aika
Torstai 9.10.2025 klo 10.00-11.15
Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.
Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 25,5 %). Maksu laskutetaan.
Peruutusehdot
Jäsenenä osallistuminen on maksutonta ja henkilökohtaista, eikä paikkaa voi siirtää toiselle henkilölle. Tallenne tulee katsottavaksi MARK me -palveluumme. Jos et ole MARKin jäsen ja ostat paikan webinaariin, verkkokaupan sopimusehdot löydät täältä. Ota tarvittaessa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi
Jäseneksi?
Liittymällä MARKin jäseneksi pääset heti mukaan tähän webinaariin maksutta ja varmistat eturivin paikkasi myös tulevissa markkinoinnin ykköstapahtumissa. Tervetuloa mukaan!
Tutustu jäsenyyteen