Tietoa, työkaluja ja tukea luovan kyvykkyyden kehittämiseen

Luovuus on avain tulokselliseen yhteistyöhön, hyvinvointiin ja uusiin innovaatioihin. Jokainen meistä on luova, mutta sen jalkauttaminen osaksi organisaation arkea vaatii kuitenkin tekoja.

Luova Työelämä 2030 -hanke on vahvistanut sekä suomalaisten organisaatioiden että yksilöiden ymmärrystä luovuudesta, sen monimuotoisuudesta ja mahdollisuuksista. Samalla se on tuottanut tieteeseen pohjautuvan tavan mitata ja kehittää luovaa suorituskykyä.

Hankkeen päätöswebinaarissa perehdymme luovaan organisaatiokulttuuriin ja kuinka voimme sitä kehittämällä lisätä niin yhteisön kuin yksilöiden luovuutta. Esittelemme konkreettisia työkaluja ja toimenpiteitä, joiden avulla luot toimintasuunnitelman oman organisaatiosi luovuusmatkalle. Tutustumme myös uuteen, maksuttomaan palveluun, joilla voit jatkaa luovuuden ja ymmärryksen kasvattamista osana organisaatiosi arkea.

Saat muun muassa:

• tutkittua tietoa luovuuden hyödyistä ja sen tuottamasta lisäarvosta
  • työkaluja luovuuden jalkauttamiseen organisaation sisällä
  • tukea organisaatiokohtaisen toimenpidesuunnitelman tekemiseen

Kenelle?
Webinaari palvelee sinua, joka haluat tehostaa organisaatiosi tai tiimisi toimintaa, vahvistaa ja sujuvoittaa yhteistyötä sekä avartaa ajatuksiasi luovuudesta ja sen merkityksestä menestystekijänä.

Asiantuntijat
Susanna Rahkamo ja Pauliina Valpas, Yellow Method

Pauliina ja Susanna ovat luovuuden tutkimus- ja kehitystalo Yellow Methodin perustajia. Pauliina on tehnyt uraa niin luovalla alalla kuin hyvinvoinnin ja huippuvalmennuksen parissa sekä tutkinut yksilötason luovuutta. Susanna on työskennellyt 20 vuotta johtamisen konsulttina ja tutkinut väitöskirjassaan luovuuden merkitystä menestykselle.

Keskiviikko 15.3.2023 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton, tervetuloa!

Markkinointiliiton jäsenyys
Mistä markkinoinnissa puhutaan? Liity nyt jäseneksi ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa!
Lue lisää jäsenyyden eduista

Katso webinaaritallenne: Kuinka teet luovuudesta organisaatiosi menestystekijän?

Sekä webinaaritallenne: Millainen on luovuutta edistävä yrityskulttuuri?

Ota myös käyttöösi:

Lue blogiteksti: Mitä on suomalaisten luovuus?

sekä: Mistä luova suorituskyky syntyy?