Analyyttinen, kriittinen ajattelu työkaluna

Tuloksellinen markkinointi on edellytys kestävälle ja molemminpuolisesti hedelmälliselle asiakassuhteelle. Markkinointiviestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa on tärkeää ymmärtää asiakkaan liiketoiminta ja kyetä asettamaan siihen soveltuvat tavoitteet tekemiselle. Työpaja antaa sinulle mallit ja työkalut kriittisen ja analyyttisen ajattelun soveltamiseen, tulosten mittaamiseen ja esittämiseen asiakkaalle. Työpaja tarjoaa esimerkkejä siitä, miten asettaa tavoitteet ja mitata niiden saavuttaminen, oli sitten kyseessä konsernitasoinen strateginen brändiviestintä tai yksittäinen taktinen mainoskampanja. Ota analyyttinen ja kriittinen ajattelu käyttöön markkinointiviestinnän suunnittelussa ja seurannassa.

Edellytys kestävälle ja molemmin puolin hedelmälliselle asiakassuhteelle on tuloksellinen markkinointi – mutta jotta markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan mitata, täytyy sillä olla tavoitteita. Niin tavoitteiden kuin markkinointiviestinnän suunnittelun ja toteutuksenkin tulee perustua syvään ymmärrykseen asiakkaan liiketoiminnasta.

MARK Turun elokuun klinikka antaa sinulle mallit, esimerkit ja työkalut siihen, kuinka kriittistä ja analyyttistä ajattelua sovelletaan markkinoinnin suunnittelussa ja seurannassa: olipa kyseessä konsernitasoinen, strateginen brändiviestintä tai yksittäinen taktinen mainoskampanja. Ja ironista kyllä, tulet huomaamaan, ettei mikään anna luovuudelle parempaa pyörrettä siipien alle.

Klinikan vetää James Mashiri, STM, suunnittelija. James on erikoistunut datan ja analytiikan käyttöön liiketoiminnan kehittämisessä sekä toiminnanohjaus- ja liiketietojärjestelmien käyttöönottoon, kouluttamiseen ja kehittämiseen. ”Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts.”

MARK Klinikka toteutetaan yhteistyössä Grundlagen ja MARKin kanssa.

Torstaina 27.8.2020 klo 15.00-17.30

Grundlage, Kristiinankatu 1 C, Turku

• MARKin jäsenille klinikka on maksuton
• Ei-jäsenille osallistumismaksu 129,00 €. Osallistumismaksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen avautuu toukokuussa.

Markkinointiliiton jäsenyys
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan tapahtumiimme.
Tutustu lisää