Analyyttinen, kriittinen ajattelu työkaluna

Tuloksellinen markkinointi on edellytys kestävälle ja molemminpuolisesti hedelmälliselle asiakassuhteelle. Markkinointiviestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa on tärkeää ymmärtää asiakkaan liiketoiminta ja kyetä asettamaan siihen soveltuvat tavoitteet tekemiselle.

Tämä webinaari antaa sinulle mallit ja työkalut:

• kriittisen ja analyyttisen ajattelun soveltamiseen
  • tulosten mittaamiseen ja esittämiseen

Tavoitteet mittaamisen lähtökohtana

Edellytys kestävälle ja molemmin puolin hedelmälliselle asiakassuhteelle on tuloksellinen markkinointi – mutta jotta markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan mitata, täytyy sillä olla tavoitteita. Niin tavoitteiden kuin markkinointiviestinnän suunnittelun ja toteutuksenkin tulee perustua syvään ymmärrykseen asiakkaan liiketoiminnasta

Webinaari tarjoaa esimerkkejä siitä, miten asettaa tavoitteet ja mitata niiden saavuttaminen, oli sitten kyseessä konsernitasoinen strateginen brändiviestintä tai yksittäinen taktinen mainoskampanja. Ota analyyttinen ja kriittinen ajattelu käyttöön markkinointiviestinnän suunnittelussa ja seurannassa. Ja ironista kyllä, tulet huomaamaan, ettei mikään anna luovuudelle parempaa pyörrettä siipien alle.

Klinikan vetäjä
James Mashiri, STM, suunnittelija, Grundlage
James on erikoistunut datan ja analytiikan käyttöön liiketoiminnan kehittämisessä sekä toiminnanohjaus- ja liiketietojärjestelmien käyttöönottoon, kouluttamiseen ja kehittämiseen. ”Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts.”

Torstaina 27.8.2020 klo 15.00-16.00

Webinaari

Webinaari on MARKin jäsenille maksuton.
Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €, joka laskutetaan erikseen.

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu viimeistään 25.8.2020. Lähetämme linkin webinaariin ennen tilaisuutta.

MARKKINOINTILIITON JÄSENYYS
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Markkinoinnin tulosvastuu