Miten tunnistan B2B-asiakkaani ja kohdennan heille personoitua viestintää vuonna 2024?

B2B-markkinoinnissa puhaltavat uudet tuulet. Asiakasymmärrys ja luotettava yritysdata ovat entistä suuremmassa arvossa, kun evästeet ovat katoamassa kuvasta.

Tehokas tapa markkinoida on Account Based Marketing, jossa keskitytään valikoituihin ideaaliasiakkuuksiin. Mutta miten nämä asiakkuudet tunnistetaan? Ovatko myynti- ja markkinointiorganisaatiot samalla aallonpituudella asiakkuuksien tärkeydestä?

Käymme läpi esimerkein, miksi ABM voi olla tehokkaampaa kuin perinteinen kysynnän luomisen strategia. Teknologia, jota hyödynnämme, on jatkuvassa muutoksessa ja asiakasymmärrystä pitää rakentaa tehokkaasti datalla. Data puolestaan mahdollistaa oikean viestin valinnan eri ostopolun vaiheisiin.

Sisältö

• Evästeetön markkinoinnin tulevaisuus
    – Miten tunnistetaan ostoaie ja rakennetaan ideaali asiakasprofiili?
    – Dun & Bradstreet ja DUNS-numero
  • ABM-markkinoinnin teho
    – Oikea viesti oikeaan aikaan ostopolulla
  • Ohjelmallinen ostaminen ja IP-osoitteistot korvaamassa evästeet
  • Case: Dun & Bradstreet ja Munters

Kenelle?
Webinaari on suunnattu B2B-markkinoinnista kiinnostuneille, jotka haluavat oppia, miten ABM-markkinoinnin periaatetta ja yritysten IP-osoitteistoa voi hyödyntää markkinoinnissa ja viestin kohdentamisessa ostoaikeessa oleviin asiakkuuksiin.

Sisällöstä hyötyvät esimerkiksi markkinointi- ja myyntiorganisaatioden asiantuntijat ja päälliköt sekä data- ja analytiikka-asiantuntijat.

Timo Suomalainen, myyntipäällikkö, B2B Martech-ratkaisut, Dun & Bradstreet Finland Oy

Timo Suomalainen on Dun & Bradstreetin Martech-ratkaisujen asiantuntija. Hänellä on kattava kokemus digimarkkinoinnin asiantuntijatehtävistä mm. Googlelta ja Huaweilta. Dun & Bradstreetilla Timo auttaa yrityksiä hyödyntämään yritysdataa ja markkinointiteknologioita myynnin ja  markkinoinnin tehokkuuden ja tulosten kasvattamisessa.

Torstai 30.5.2024 klo 10.00-11.15

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 24 %). Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista