Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

Miten saat asiakkaasi kertomaan tarinaasi kuvien avulla? Webinaarissa keskitymme kuvien merkitykseen brändiviestinnässä.

Käymme läpi mm.

• Miten brändimielikuvaa voi hallita eri kanavissa?
  • Kuinka aktivoidaan asiakkaita positiivisessa hengessä ja hankitaan tosi faneja, ns. brändilähettiläitä?
  • Miten kuvia voi käyttää yrityksen apuna myös muuten kuin markkinoinnissa?

Janne Neuvonen, perustaja ja toimitusjohtaja BCaster Oy ja BCaster North America Inc.

Janne Neuvonen on erittäin suositun WWF:n Norppaliven takana. Luontolive on slowtv-livestream, joka on rakennettu auttamaan erittäin harvinaisia eläimiä – esimerkiksi Saimaannorppaa. Norppalive syntyi BCasterin sivuprojektina ja sai yli miljoona katselukertaa vain 10 ensimmäisen päivänä aikana. BCaster muuttaa käyttäjien luoman sisällön käyttöä ja kaupallistamista maailmanlaajuisesti. Yksityisyyden, totuuden ja tekijänoikeuksien hallinta on perusta tulevaisuuden internetille. BCasterin avulla Janne haluaa lopettaa väärennetyt uutiset, median piratismin ja luoda täysin uudenlaisia mediavirtoja todennetulla sisällöllä.

Tiistai 15.12.2020 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittaudu mukaan 13.12.2020 mennessä.

Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Kuvat brändin rakentamisessa