Miksi brändit uskaltavat vedota tunteisiin vain jouluna?

Joulu on mainonnallisen tarinankerronnan kulta-aikaa – miksemme kertoisi tarinoita ympäri vuoden? MARKin webinaarivuosi huipentuu joulun fiilistelyyn yhdessä Tommi Laihon kanssa! Tommi vie meidät tarinankerronnan maailmaan ja kertoo taustoja, miten tehdään Suomen palkituinta joulumainontaa.

Käymme läpi:

  • Tarinankerronnan aakkoset
  • Miten joulukäsikirjoitukset esimerkiksi Lidllle ovat syntyneet?
  • Miten työtä on tehty asiakkaan kanssa?
  • Esimerkkejä parhaista joulumainoksista

Kenelle?
Webinaari sopii erityisesti brändinrakentajille, markkinointiosaajille ja suunnittelijoille.

Asiantuntija
Tommi Laiho, Creator, Folk

Tommi on ollut mukana luomassa tarinoita brändeistä 25 vuotta. Lisäksi on kirjoittanut yli 500 markkinointiaiheista kolumnia sekä julkaissut palkitun rikoskirjan Uhanalaiset.

Aika
Torstai 16.12.2021 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Markkinointiliiton jäsenyys – Liity nyt, maksa vasta tammikuussa!
Lunasta itsellesi vuoden 2022 jäsenyys ja varmista paikkasi markkinoinnin huipputapahtumissa. Saat loppuvuoden kaikki MARK webinaarit maksutta.
Lue lisää eduistamme

Katso webinaaritallenne: Oi jospa brändillä ois joulu ainainen

Lue myös blogi: Jouluna koetaan 104 tunnetta