Hakukoneoptimointi on yhä enemmän asiakkaiden palvelua

Hakukoneiden tavoitteena on aina ollut tarjota mahdollisimman hyviä vastauksia ihmisiä mietityttäviin asioihin ja tämä on ollutkin menestyksen avain hakukoneiden välisessä kilpailussa. Kun ymmärrämme, että miten hakukoneet pyrkivät näitä vastauksia löytämään ja arvottamaan verkkosivuilta, voidaan myös lähteä hakemaan näkyvyyttä hakukoneissa.

Hakukoneoptimointi on poikkitieteellinen taiteenlaji. Tämän takia on hyvä ymmärtää sen lainalaisuudet myös pinnalla olevien trendien ohella. Yhtään tulevaisuuden trendejä väheksymättä, joita tarkastellaan webinaarin loppuosiossa.

Miten hakukoneoptimointia tehdään 2020 ja 2021?
Hakukoneoptimoinnin maailmaan on perinteisesti liittynyt paljon myyttejä, jargon-sanoja sekä mystisiä guruja. Webinaarissa näitä asioita kuitenkin avataan selkeällä suomenkielellä. Sivujen sisältöjä tutkivat botit tulevat koko ajan viisaammiksi, jolloin optimointi on yhä enemmän asiakkaiden palvelua ja heidän mielenkiinnon kohteista viestimistä kuin teknisiä ”kikkakolmosia”. Tämä tarkoittaa sitä, että hakukoneoptimoinnissa menestyminen on yhä useammalle mahdollista.

Tomi Kaitarinne, Kuuki Marketing Lab
Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa. Yksi tähän osuva aihe on hakukoneoptimointi, mitä Tomi on tehnyt ennen kuin tiesi kyseisen sanan olemassaolosta ja Suomen suosituin hakukone oli nimeltään Ihmemaa.
Tomin slogan ”markkinointi on skaalautuvaa myyntiä” sopiikin hienosti myös hakukoneoptimointiin.

Tiistai 3.11.2020 klo 14.00-15.00

Ilmoittaudu viimeistään 1.11.2020.

Webinaari

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: SEO – eilen, tänään ja nyt