Miten ylität jatkuvasti korkeammalle nousevan median juttukynnyksen muuttuvassa mediaympäristössä?

Median “sisäänpääsykynnyksen” ylittäminen on vuosi vuodelta vaikeampaa. Vaikka perinteisen median ohittaminen on sosiaalisen median aikakaudella aiempaa helpompaa, monissa kohderyhmissä ansaittu tila perinteisessä mediassa luo yhtiölle ja brändille uskottavuutta.

Mutta kuinka ylittää tai kiertää median asettama kynnys tavalla, joka herättää ja kiinnostaa? Tässä webinaarissa kuulet ajatuksia ja kokemuksia uuden aikakauden mediakynnyksen ylitystavoista.

Sisältö

1. Mediaympäristön muutos

  • Miksi hyvät uutiset eivät kiinnosta?
  • Vastuullisuusviestinnän erityishaasteet

2. Uudistuvat toimintamallit

  • Median muuttunut rooli – tarvitsenko mediaa?
  • Kumppanuuksien voima
  • Teko viestinnän keskipisteenä
  • Vaikuttajat ja lähettiläät
  • Tietoisuuden kasvattaminen
  • Kaupallinen yhteistyö

Kenelle?
Tapahtumasta hyötyvät eniten markkinointi- ja viestintäjohto sekä markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijat.

Asiantuntija
Lauri Peltola, toimitusjohtaja & osakas, King Street, Rud Pedersen Group

Lauri on yksi Suomen kokeneimmista viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisista. Erityisen kokenut hän on brändien kehittäjänä, vastuullisuuden ja liiketoiminnan integroijana sekä  kriisiviestinnän ja maineenhallinnan asiantuntijana. 

Lauri on ennen nykyistä tehtäväänsä vastannut mm. Keskon viestinnästä, vastuullisuudesta, yhteiskuntasuhteista ja alueorganisaatiosta sekä toiminut Keskon johtoryhmän jäsenenä. Stora Ensossa hän toimi viestintä- ja vastuullisuusjohtajana, Suomen maajohtajana ja konsernin johtoryhmän jäsenenä. Nordeassa Lauri on ollut kahdesti, viimeksi varatoimitusjohtajana vastuualueenaan Nordean konserni-identiteetti ja -viestintä.

Lisäksi Lauri on työskennellyt Nokian globaalina mediasuhdejohtajana ja Metsä Groupin viestintäjohtajana. Hänet on valittu 10 kertaa 2000-luvulla Suomen parhaaksi viestinnän ammattilaiseksi.

Aika
Torstai 25.5. klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Paikka
Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 145 € + alv. 24 %. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat tämän tapahtuman hinnalla (145 €) koko vuoden MARK-jäsenyyden ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!

Katso webinaaritallenne: Kuinka saan viestini läpi mediassa?