Pro Bono –työtä paremman hinnoittelun edistämiseksi

MARK Hinnoitteluryhmä tekee pro bono -työtä paremman hinnoittelun edistämiseksi eri hyväntekeväisyyskohteille. Esimerkkeinä yhteistyöt Taitoluisteluliiton vuoden 2017 MM-kilpailujen lippuhinnoittelusta ja Invalidiliiton avustajakoirien sponsoroinnista.

Case Taitoluisteluliitto: MARK Hinnoitteluryhmä auttoi Taitoluisteluliittoa hinnoittelemaan MM-kisojen liput niin, että halli oli täynnä tyytyväisiä katsojia ja kisoista saatiin hyvä taloudellinen tulos, jolla tuetaan lasten ja nuorten urheilua. Voit lukea lisää täältä.

Case Invalidiliitto: Invalidiliiton avustajakoiraprojekti lähti käyntiin sillä, että ryhmä selvitti miten yritykset tekevät sponsorointia Suomessa ja profiloi sponsoroivia yrityksiä. Projektin lopputuloksena ryhmä on tehnyt Invalidiliitolle ehdotuksen siitä, millaisia sponsorointipaketteja Invalidiliitto voisi lähteä tarjoamaan, mitä eri sponsoripaketit sisältäisivät ja miten ne kannattaisi hinnoitella. Vaikka pääfokus on hinnoittelussa, käsiteltävät aiheet kattavat monipuolisesti myös muita markkinoinnin alueita.

MARK Hinnoitteluryhmä hakee uutta pro bono -kohdetta. Call for applications!

Lähetä hakemuksesi ke 10.4.2019 mennessä. Lisätietoja voit kysellä Minna Torstila minna.torstila@hollister.com tai Outi Somervuori outi@designtutkimus.fi.

Ryhmän tavoitteena on tukea pro bono –työllä hyväntekeväisyysjärjestöjä tai muita voittoa tavoittelemattomia organisaatioita. Projektin/hankkeen aiheen ryhmä toivoo liittyvän ympäristökysymyksiin.

Lähetä lomake MARK Hinnoitteluryhmälle: