Joululahjoitus, ilmastokompensointi, sentinpyöristyskampanja… Mitä on huomioitava hyväntekijänä?

Aktiivisempi yhteiskuntaan osallistuminen ja hyvän tekeminen ovat tulleet vahvemmin brändien agendalle. Yleishyödyllisten yhteisöjen varainhankinnan tarve lisääntyy julkisen rahoituksen vähentyessä.

Mitä markkinointia toteuttavien ja sitä tilaavien on syytä tietää, kun luovaa toteutusta tehdään:

  • yritykselle/brändille, joka osallistuu yleishyödyllisen toiminnan tukemiseen?
  • yleishyödylliselle yhteisölle, joka toteuttaa keräyskampanjaa?

Webinaarissa kerrotaan konkreettisin esimerkein, mitä ottaa huomioon lahjoittamiseen liittyvää työtä suunniteltaessa.

Asiantuntija
Pia Tornikoski, pääsihteeri, Vastuullinen Lahjoittaminen ry
Pia toimii myös yrittäjänä ja on kouluttanut vuosien varrella satoja yhteisöjä. Esikoistietokirjailijana hän julkaisi keväällä opaskirjan ”Miljoonia (vai) mokkapaloja” yleishyödyllisen yhteisön varainhankintaan.

Aika
Keskiviikko 4.11.2020 klo 14.00-15.00

Paikka
Webinaari

Hinta
• MARKin jäsenille webinaari on maksuton.
• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen viimeistään 2.11.2020 mennessä.

MARKKINOINTILIITON JÄSENYYS
Jäseneksi voi liittyä jokainen markkinoinnista ja sen ilmiöistä kiinnostunut – ammattiin katsomatta, uran joka vaiheessa. Liity nyt, niin pääset osallistumaan maksutta tapahtumiimme ja saat MARK me -sisältöpalvelun käyttöösi.
Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Brändi hyväntekijänä