Timanttinen brändityö on lukuisten asioiden summa

Monesta suunnasta kantautuu nyt viesti mainostajalle: Erotu, erotu, erotu. Miten se tehdään tässä ajassa, kun kaikki kanavat kohisevat kilpaa ja kiihtyvässä tahdissa erilaisia viestejä? Viestien kohdentaminen korostuu koko ajan enemmän, mutta miten kertoa kattotason tarina isolle yleisölle, joka tuo näkyväksi yhteisen merkityksen?

Käymme läpi kunnianhimoisen brändityön elementit, jotta osaat toteuttaa tai ostaa vaikuttavaa brändityötä entistä paremmin.

Webinaarin jälkeen tiedät, miten luovuus pääsee valloilleen ja kanavoituu oikein – oikeiden ihmisten työstämänä. Lopputuloksena syntyy onnistunut bränditarina kaiken muun markkinoinnin ja viestinnän, koko asiakaskokemuksen, kasvualustaksi.

Marko Vuorensola, luova johtaja & perustaja, we are open ltd.

Marko on yksi Suomen menestyneimmistä luovan alan ammattilaisista. Hän on työskennellyt lukuisissa kärkitoimistoissa, viimeksi Folkilla luovana johtajana. Nyt hän vaikuttaa uudessa we are open -yrityksessä ja auttaa yrityksiä Suomessa ja maailmalla kirkastamaan brändien ja yleisön yhteisiä syviä merkityksiä ja synnyttää niistä brändejä, jotka ovat yleisölleen merkityksellisiä. Marko on toiminut tuomarina alan kilpailuissa niin Suomessa kuin maailmallakin ja hänen töitään on julkaistu oppikirjoissa kaikilla mantereilla ja palkittu alan kilpailujen lisäksi Euroopan Parlamentissa ja YK:ssa.

Torstai 22.4.2021 klo 10.00-11.00

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Ilmoittaudu hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamista. Saat vahvistusviestissä linkin webinaariin.

MARKin jäsenenä saat joka viikko maksuttoman MARK webinaarin, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää

Katso webinaaritallenne: Luo merkitystä erottuvalla ja vaikuttavalla brändityöllä