Näin kasvatat ansaittua näkyvyyttä

Haluatko oppia, miten hoidat mediasuhteita onnistuneesti?

Ville Blåfieldin ja Anu Partasen koulutuksessa saat ensikäden tietoa, kuinka median kanssa tänä päivänä toimitaan. Anu ja Ville ovat molemmat kokeneita toimittajia, tietokirjailijoita ja YLE Aamun Jälkiviisaita. Koulutuksessa he jakavat Milttonin vinkit siihen, miten markkinoija ja viestijä voi auttaa toimittajaa työssään.

Koulutus koostuu kolmesta moduulista:

1. Mediakentän murros ja vaikutukset journalismiin. Miten päätökset toimituksissa syntyvät?
  2. Best practices: Miten valitset oikean näkökulman, median ja toimittajan? Kuinka mediasuhteita vaalitaan jatkossa? Millainen on hyvä tiedote?
  3. Tulevaisuuden näkymiä: minne media on menossa?

Koulutus toteutetaan kolmen tunnin iltapäiväsessiona ja etänä. Saat omaksesi asiantuntijoiden laatiman koulutusmateriaalin.

Voit tutustua aiheeseen lisää katsomalla Ville Blåfieldin webinaarin: Mediasuhteiden merkitys ja hoito.

Kouluttajat

Ville Blåfield, johtaja / ansaittu media, Miltton
Anu Partanen, johtaja, Nordic West Office

Ville on Milttonin ansaitun median asiantuntemuksesta vastaava johtaja. Ennen Milttonia Blåfield työskenteli 19 vuotta toimittajana ja esimiehenä eri suomalaismedioissa, mm. Helsingin Sanomissa ja Suomen Kuvalehdessä. Blåfield on julkaissut useita tietokirjoja, ja hänet tunnetaan Ylen Aamun Jälkiviisaana.

Anu on taustaltaan toimittaja ja tietokirjailija, joka on asunut vuosikymmenen Yhdysvalloissa. Hän on kirjoittanut aktiivisesti muun muassa New York Times -, Los Angeles Times, Atlantic – ja Fortune-lehtiin ja kommentoinut säännöllisesti uutisia mm. BBC:lle. Suomessa hän on työskennellyt muun muassa Image-lehden toimituspäällikkönä, Helsingin Sanomien toimittajana ja Suomen Kuvalehden kolumnistina. Myös Anu tunnetaan Ylen Aamun Jälkiviisaana.

Tiistai 16.2.2021 klo 13.00-16.00

Verkkokoulutus – lähetämme sinulle linkin sähköpostiisi ennen ajankohtaa.

Kesto
3 x 50 min. (10 min. tauot väleissä)

• MARKin jäsenille 64,50 € + alv 24 %
• Muille osallistumismaksu on 129 € + alv 24 %

Ilmoittaudu mukaan 14.2.2021 mennessä.

Peruutusehdot
Mikäli olet ilmoittautunut koulutukseen, mutta et pääse osallistumaan, voimme siirtää paikan toiselle henkilölle ennen 14.2.2021. Jos peruutat ilmoittautumisen 14.2.2021 jälkeen, peritään peruutusmaksu 50 € + alv 24 %. Mikäli et peruuta ilmoittautumista  etukäteen etkä osallistu koulutukseen, peritään koko osallistumismaksu. Ota muutoksissa yhteyttä: toimisto@markkinointiliitto.fi

Jäseneksi?
MARKin jäsenenä saat joka viikko räätälöidyn infopaketin ajankohtaisesta aiheesta webinaarin muodossa, koulutukset puoleen hintaan ja alan huippuosaajien sisältöpankin käyttöösi. Sekä tietysti markkinoinnin monialaisen yhteisön. Lämpimästi tervetuloa mukaan. Tutustu lisää