Mitä jokaisen tulisi tietää asiakaskokemuksesta juuri nyt?

Asiakaskokemus on yhä useamman yrityksen ja yhteisön visiossa ja strategisena tavoitteena. Takana ovat ne vuodet, jolloin ihmeteltiin, mitä asiakaskokemus yleisesti tarkoittaa ja mitä se tarkoittaa juuri meidän kannalta.

Saman havainnon ovat tehneet myös kilpailijat ja asiakkaiden odotukset ovat yhä kovempia. Viimeisten vuosien aikana asiakkaiden odotusten muutos on ylittänyt yritysten muutoskyvyn, joka on johtanut globaalisti NPS-tulosten laskuun.

Asiakkaan aikakausi on saavuttamassa huippunsa.

Olemme siirtyneet vaiheeseen, jossa yritysten ja yhteisöjen on oikeasti löydettävä oma ainutlaatuinen tie erottuvan asiakaskokemuksen rakentamiseksi. Enää ei riitä yleiset toteamukset ”kuinka tärkeää asiakaskokemus meille on”, vaan nyt on aika muuttaa tahtotila erilaistavaksi asiakaskokemukseksi.

Asiakaskokemuksen 10 trendiä

Webinaarissa käymme läpi asiakaskokemuksen 10 kuuminta trendiä vuodelle 2024.

Kuulet mm.

• Mitä tarkoittaa asiakaskokemuksen kärkitrendi ”phygital”?
  • Asiakas on brändi. Kun asiakas tekee kaiken itse ja luo myös mediasisältöä, mikä rooli yritykselle jää?
  • Mihin tarvitsemme tekoälyyn pohjautuvia keinotekoisia asiakkaita?
  • Mikä on Customer Success -funktion merkitys asiakasarvon tuottamisessa?

Miksi osallistua?
Saat tuoreita näkökulmia asiakaskokemukseen sekä ideoita ja nostoja oman työn tueksi. Peilaamme trendejä ja kehitystä myös aiempien vuosien tuloksiin ja pohdimme, miksi asiakaskokemuksen strateginen tahtotila ei aina muutu aidosti paremmaksi asiakaskokemukseksi.

Kenelle?
Tapahtuma sopii niin markkinoinnin, asiakaskokemuksen, strategian kuin myynnin asiantuntijoille, johtajille ja kehittäjille. Kaikille heille, joiden tulisi tietää mitä tapahtuu asiakaskokemuksen maailmassa juuri nyt.

Kari Korkiakoski, perustaja & toimitusjohtaja, Futurelab Experience Oy

Kari on tehnyt työtä asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen parissa vuodesta 2010. Aihe on noussut näiden vuosien aikana marginaalista kulmahuoneisiin. Karin kirjoja on luettu B2B- ja B2C-yrityksissä sekä myös julkisyhteisöissä. Kirjojen ohella Kari on pitänyt blogia vuodesta 2009 ja kirjoittanut jo 250 artikkelia. Työssään hän on nähnyt asiakaskokemuksen kehittämisen todellisen tilan ja haasteet.

Torstai 2.5.2024 klo 10.00-11.15

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 199 € (sis. alv. 24 %). Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
Saat koko vuoden MARK-jäsenyyden vain 145 eurolla ja pääset heti maksutta kaikkiin webinaareihimme. Liity nyt mukaan!
Lue lisää jäsenyyden eduista