Miten luot arvoa yhdessä asiakkaan kanssa niin, että siitä muodostuu kilpailuetua markkinassa?

Yksin et voi arvoa luoda, se syntyy yhteistyössä asiakkaan liiketoiminnassa. Yhteistyötä voidaan toteuttaa myös lähtökohdista, joissa osapuolet tuottavat ja jakavat yhdessä luotua arvoa.

Mitä?
Webinaarissa saat uusia ideoita arvon luomiseen yhdessä asiakkaan kanssa, tai pikemminkin, miten voit tehdä parempaa liiketoimintaa yhdessä asiakkaan kanssa. Yhteinen arvonluonnin potentiaali muodostuu kulttuurista, kyvykkyyksistä, palvelusta sekä liiketoimintamallista.

YALP max =
100 % kulttuuri x (1/3 kyvyykkyys + 1/3 palvelu + 1/3 liiketoimintamalli)

Käsittelemme aihetta myös Tarja Lähdemäen aiempien webinaarien ”Asiakasarvo ja kilpailuetu” sekä ”Asiakasarvo segmentoinnin lähtökohtana” kautta. Saat ajatuksia asiakkaan kokemasta arvosta ja miten teette siitä yhdessä kilpailuetua vallitsevassa markkinassa.

Kenelle?
Webinaari sopii kaikille asiakas- ja markkinointirajapinnassa toimiville sekä asiakkaista, asiakasarvosta, -ymmärryksestä ja liiketoiminnasta kiinnostuneille.

Asiantuntijat
Lauri Kaunisvirta, Johtaja, Asiakkuudet ja myynti, Fira Oy
Tarja Lähdemäki, Customer Advocate, Valoa Digital

Lauri on työskennellyt rakennusalalla reilun 20 vuoden aikana rakennustyöntekijänä, työmaan toimihenkilönä sekä asiantuntija- ja johtotehtävissä hankekehityksen sekä asiakkuuksien ja myynnin parissa. Rakkaus rakentamiseen yhdistettynä intohimoon kehittää uusia liiketoimintamalleja yhdessä asiakkaiden kanssa saa hänet innostumaan.

Tarjalla on reilun 20 vuoden kokemus asiakaskeskeisen liiketoiminnan edistämisestä sekä strategisella että kädet savessa -tasolla markkinoinnissa, myynnissä ja konsulttina. Näiden lisäksi hän on toiminut myös digitaalisen palvelumuotoilun parissa asiakkuusjohtajana ja tuntee digitalisoitumisen mukanaan tuomat mahdollisuudet asiakasarvon kehittämiselle.

Torstai 12.5.2022 klo 10.00-11.00
(Huom! Jos loppukeskustelua syntyy, varaamme sille aikaa klo 11.15 asti.)

Webinaari – voit osallistua etänä tietokoneeltasi tai mobiilisti. Käytämme ZOOM-alustaa.

• Muille osallistujille osallistumismaksu on 129 €. Maksu laskutetaan.

Jäsenyys kannattaa aina
MARK jäsenyys kannattaa – yhden tapahtuman hinnalla pääset kaikkiin vuoden webinaareihin sekä katsot MARKme- sisältöpalvelusta tallenteita rajoituksetta.
Lue lisää jäsenyyden eduista.

Katso webinaaritallenne: Arvoa asiakkaan kanssa

Lue myös blogi: Arvoa asiakkaan kanssa